Aaj News

جمعہ, مارچ 01, 2024  
19 Shaban 1445  

گوگل کی جیمنائی اے آئی کیا ہے

جیمنائی لانچ کرتے ہوئے گوگل نے اسےسائنس اور انجینئرنگ کی سب سے بڑی کوشش" قرار دیا۔
شائع 07 دسمبر 2023 01:48pm
تصویر: گوگل
تصویر: گوگل

کئی ماہ کی قیاس آرائیوں اور کچھ تاخیر کے بعد گوگل نے بالآخر اپنی اگلی نسل کا اے آئی سسٹم جیمنی لانچ کردیا ہے۔ اگرچہ کمپنی کے پاس پہلے سے ہی بارڈ ہے ، لیکن یہ توقع کی جاتی ہے کہ جیمنائی اے آئی وہ مصنوعی ذہانت کا نظام ہے جس کے ذریعے گوگل اوپن اے آئی کے ذریعہ چیٹ جی پی ٹی جیسی چیزوں کا مقابلہ کرنے کی توقع رکھتا ہے۔

گوگل کے سی ای او سندر پچائی نے جیمنائی کئ لانچ کا اعلان کرتے ہوئے اسے ”بطورایک کمپنی کی جانے والی سائنس اور انجینئرنگ کی سب سے بڑی کوشش“ قرار دیا۔

پچائی نے یہ بھی کہا کہ جیمنی مصنوعی ذہانت سے متعلق گوگل کی 8 سال کی کوششتوں کا نتیجہ ہے۔جیمنی اے آئی تین طریقوں الٹرا، پرو اور نینو میں دستیاب ہوگا۔

الٹرا میں جیمنائی اپنے مصنوعی ذہانت کے کاموں کو انجام دینے کے لیے سب سے بڑا ایل ایل ایم (بڑی زبان کا ماڈل) استعمال کرے گا۔ پرو ایک چھوٹا ایل ایل ایم استعمال کرے گا جبکہ نینو سب سے چھوٹا ایل ایل ایم استعمال کرے گا۔ یہ امکان بھی پیدا ہوتا ہے کہ نینو ممکنہ طور پر کمپیوٹرز اور فونز چلانے کے لیے دستیاب ہوگا۔

جیمنی کے ساتھ گوگل دوسرے مصنوعی ذہانت کے نظاموں ، خاص طور پر اوپن اے آئی کے چیٹ جی پی ٹی کے ساتھ مقابلہ کرنے کی امید رکھتا ہے۔

اگرچہ ڈیپ مائنڈ میں اپنی سرمایہ کاری کے ذریعے ، گوگل اصل مصنوعات کے معاملے میں مصنوعی ذہانت میں پیش پیش رہا ہے ، لیکن کمپنی اب اوپن اے آئی کی طرف سے پیچھے رہ گئی ہے جس نے پچھلے سال چیٹ جی پی ٹی کے ساتھ دنیا کو جھنجھوڑ کر رکھ دیا تھا۔

عین ممکن ہے کہ جیمنائی کے ساتھ گوگل نئی اے آئی کمپنیوں کے پیش کردہ چیلنجز کا بہتر جواب دینے کے قابل ہو۔

اسی بلاگ پوسٹ میں گوگل ڈیپ مائنڈ کے سی ای او اور شریک بانی ڈیمس ہاسبس نے لکھا کہ جیمنائی زبان کے بہت سے کاموں میں بھی انسانوں سے آگے نکل جاتا ہے۔ انہوں نے لکھا: “90.0 فیصد اسکور کے ساتھ، جیمنی الٹرا ایم ایم ایل یو (بڑے پیمانے پر ملٹی ٹاسک زبان کی تفہیم) پر انسانی ماہرین سے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والا پہلا ماڈل ہے، جو ریاضی، طبیعیات، تاریخ، قانون، طب اور اخلاقیات جیسے 57 مضامین کے امتزاج کا استعمال کرتا ہے تاکہ عالمی علم اور مسئلہ حل کرنے کی صلاحیتوں کو جانچا جا سکے۔

گوگل کا کہنا ہے کہ بدھ سے جیمنآئی گوگل کی کئی مصنوعات اور خدمات کا حصہ بن جائے گا جن میں بارڈ بھی شامل ہے جو کہ اس کا مصنوعی ذہانت کا نظام ہے جو پہلے ہی صارفین کے لیے دستیاب ہے۔ بارڈ جیمنائی پرو کے ایک عمدہ ورژن کو زیادہ جدید استدلال، منصوبہ بندی، تفہیم اور بہت کچھ کے لئے استعمال کرے گا۔

گوگل کا کہنا ہے کہ آنے والے مہینوں میں جیمنائی ہماری مزید مصنوعات اور خدمات جیسے سرچ، اشتہارات، کروم اور ڈوئٹ اے آئی میں دستیاب ہوگا۔

کمپنی کے مطابق جیمنائی ایک ملٹی ماڈل اے آئی سسٹم ہے اور یہ ٹیکسٹ، تصاویر اور آڈیو سمیت مختلف ان پٹ طریقوں کے ذریعے صارفین کے ساتھ بات چیت کرسکے گا۔

google

ChatGPT

Google Gemini AI

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div