Aaj News

بدھ, اپريل 24, 2024  
15 Shawwal 1445  

کافی پینے کے چند ایسے فوائد جو آپ نہیں جانتے

کافی پیئں اور صحت مند رہیں
شائع 18 جولائ 2023 01:09pm

گرما گرم بھاپ اڑاتا کافی کا کپ انسانی صحت کےلئے انتہائی مفید ہے ، چاہے وہ فلٹر کافی ہو، یا 100 فیصد خالص ۔ ریسرچ سے پتہ چلاہے کہ کافی کی معتدل مقدار کے بہت سے صحت کے فوائد ہیں جو وزن کم کرنے سے لے کر. سر درد، فالج، ذیابیطس اور دیگر بیماریوں سے بچانے میں بھی مدد کرتے ہیں.

1۔ اینٹی آکسائیڈنٹس سے مالا مال:

کافی کے سب سے بڑے فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ یہ اینٹی آکسائیڈنٹس سے بھرپور ہے، جو آپ کے جسم اور خلیات کو بہتر طریقے سے کام کرنے ، بیماری کی روک تھام اور عام طور پر اچھی صحت کو برقرار رکھنے میں مدد دیتا ہے

2۔ دماغ کو متحرک کرتا ہے:

کافی کیفین سے بھرپور ہوتی ہے جو کافی کا وہ جزو ہے جو ہمارے جسم اور دماغ کو متحرک اور متحرک کرتا ہے۔ اوریادداشت کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے. کیفین ہمیں توجہ مرکوز رکھنے، متحرک اور ہوشیار رہنے میں بھی مدد کرتی ہے۔

3۔ سر درد سے بچانے میں مدد:

کیفین ایک قدرتی ویسوڈیلیٹر ہے ، جس کا مطلب ہے کہ یہ آپ کی رگوں میں پٹھوں کو تنگ ہونے اور تنگ ہونے سے روک کر بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ وہ لوگ جو سر درد میں مبتلا ہیں وہ کافی سے فائدہ اٹھا سکتے۔ کافی سر درد اور مائیگرین کا محرک بن سکتی ہے۔

4۔ یہ کھلاڑیوں کے زہن کو متحرک اور چوکس رکھتی ہے:

وہ لوگ جو بہت فعال ہیں، چاہے وہ فٹنس وجوہات کی بنا پر صرف باقاعدہ ورزش کرتے ہوں، یا ایک پیشہ ور ایتھلیٹ ہوں۔ کافی میں موجود کیفین انکے جسم کی تھکاوٹ کے اثرات کو کم کرنے ، توجہ کو بہتر بنانے ، اور چوکس رہنے اور توجہ مرکوز رکھنے میں مدد کرکے جسمانی کارکردگی کو بہتر بنانے میں مدد کرتی ہے۔

5۔ وزن میں کم کرنے میں معاون:

کیفین طویل عرصے سے وزن میں کمی میں مدد کے لئے استعمال کی جاتی ہے ۔اس کی وجہ یہ ہے کہ کیفین جسم میں ایک عمل کو تیز کرتی ہے جسے ”تھرموجینیسس“ کہا جاتا ہے جس سے جسم قدرتی طور پر چربی جلاتا ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ بلیک کافی ان صورتوں میں ملک کافی سے زیادہ جسم کو فائدہ پہنچاتی ہے ۔

6۔ یہ کینسر، اسٹروک اور کورونری بیماریوں سے بچاتی ہے:

امریکہ کے نیشنل کینسر انسٹی ٹیوٹ کی جانب سے 2018 میں کی گئی ایک بڑی تحقیق میں کافی کے زیادہ استعمال اور کینسر، فالج اور دل کی بیماریوں سے اموات کی کم شرح کے درمیان تعلق ظاہر کیا گیا۔

7۔ الزائمر اور پارکنسن کا مقابلہ کریں:

کافی پینے، اور الزائمر اور پارکنسن جیسے نیوروڈیجینریٹو بیماریوں کے درمیان تعلق ہے. بہت حد تک ممکن ہے کہ باقاعدگی سے کافی کا استعمال مستقبل میں ان بیماریوں کے امکانات کو کم کرسکتا ہے۔

8۔ ٹائپ 2 ذیابیطس کے خطرے کو کم کرتی ہے:

کافی کا ایک اور دلچسپ ممکن فائدہ یہ ہے کہ دن میں زیادہ سے زیادہ 3 یا 4 کپ کافی پینے سے ٹائپ 2 ذیابیطس میں مبتلا ہونے کا امکان 25 فیصد کم ہوجاتا ہے۔ یہ مکمل طور پر واضح نہیں ہے کہ یہ بیماری کے امکانات کو کس طرح کم کرتا ہے، لیکن کافی اینٹی آکسائیڈنٹس سے بھرپور ہے، اینٹی سوزش خصوصیات رکھتی ہے، اور جسم میں چربی جلانے کے عمل پر اثر انداز ہوتی ہے۔

9۔ دل کے لیے مفید:

کافی کے فوائد میں سے ایک فائدہ دل کی بیماریوں سے نجات ہے. اس کی وجہ یہ ہے باقاعدگی سے کافی پینے سے بلڈ پریشر کم ہوجاتا ہے ، جس سے آپ کے دل سے کچھ دباؤ کم ہوجاتا ہے۔ اس کی وجہ سے ہائی بلڈ پریشر کے شکار افراد بھی کافی پی سکتے ہیں۔ امریکن ہارٹ ایسوسی ایشن جرنل میں شائع ہونے والی ایک تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ کافی میں اینٹی آکسیڈنٹ کی مقدار زیادہ ہونے کی وجہ سے اس کا کارڈیو پروٹیکٹو اثرہوتا ہے۔

صحت

Mental health

Women

coffee for health

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div