Aaj News

کرپشن الزامات: فرح خان ملک سے فرار ہوگئیں

لاہور: وزیراعظم کی اہلیہ بشریٰ بی بی کی قریبی دوست فرح خان...
شائع 05 اپريل 2022 02:24pm
Photo: FILE
Photo: FILE

لاہور: وزیراعظم کی اہلیہ بشریٰ بی بی کی قریبی دوست فرح خان اپوزیشن کی جانب سے اپنے اوپر لگائے گئے کرپشن کے سنگین الزامات کے بعد ملک چھوڑ کر چلی گئیں۔

ڈان نیوز کے مطابق وزیراعظم عمران خان کے خلاف تحریک عدم اعتماد کے تناظر میں قومی اسمبلی کی تحلیل کے بعد محترمہ فرح خان اتوار کو دبئی روانہ ہوگئ جبکہ اس کے شوہر مبینہ طور پر پہلے ہی ملک چھوڑ چکے تھے۔

مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے ان پر الزام لگایا تھا کہ وزیر اعظم کی اہلیہ کے دوست نے افسران کو اپنی مرضی کے مطابق تبادلے اور تعیناتی کے لیے بھاری رقم وصول کی اور انہیں 6 ارب روپے کے تمام سکینڈلز کی ماں قرار دیا۔

مریم نوز نے کہا کہ "میں بشریٰ بی بی کی ایک دوست فرح کا نام لینے کی جسارت کرتی ہوں جو ٹرانسفر اور پوسٹنگ میں لاکھوں روپے وصول کرنے میں ملوث ہے اور یہ براہ راست بنی گالہ (وزیراعظم خان کی رہائش گاہ) سے منسلک ہیں۔

انہوں نے دعویٰ کیا کہ ایک بار جب پاکستان تحریک انصاف کی حکومت کو عمران خان کی کرپشن کی دل دہلا دینے والی کہانیاں گھر بھیج دی گئیں تو کمپنی منظر عام پر آجائے گی۔

جبکہ 6 ارب روپے کے ٹرانسفر اور پوسٹنگ کے تمام سکینڈلز کی شخصیت بنی گالہ سے تعلق رکھتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ آنے والے دنوں میں چونکا دینے والے شواہد سامنے آئیں گے اور عمران خان کو خدشہ ہے کہ اقتدار سے باہر ہونے کے بعد ان کی چوری بے نقاب ہو جائیں گی۔

دوسری جانب برطرف گورنر چوہدری سرور اور وزیر اعظم کے پرانے دوست علیم خان نے بھی الزام لگایا کہ فرح خان نے سابق وزیر اعلیٰ عثمان بزدار کے ذریعے پنجاب میں کروڑوں کی ٹرانسفر اور پوسٹنگز کیں۔

PTI govt

Punjab CM

Farah Khan

Comments are closed on this story.