Aaj News

جمعہ, مئ 24, 2024  
15 Dhul-Qadah 1445  

شرائط مضحکہ خیز ہیں، حکومت کے دن تھوڑے رہ گئے: فواد چوہدری

وزیراعظم کا دورہ چین ناکام ہو گیا، پی ٹی آئی رہنما کا دعویٰ
شائع 03 نومبر 2022 02:21pm

رہنما پاکستان تحریک انصاف فواد چوہدری نے اسلام آباد انتظامیہ کی جانب سے حقیقی آزادی مارچ کی اجازت کے لیے عائد کردہ شرائط کو مضحکہ خیز قراردیتے ہوئے دعویٰ کیا کہ حکومت کے دن تھوڑے رہ گئے ہیں۔

ضلعی انتطامیہ نے پی ٹی آئی کو صرف ایک دن کیلئے جلسے کی اجازت دیتے ہوئے عمران خان کے دستخطوں کے ساتھ 39 نکات پرمبنی شرائط کا بیان حلفی طلب کیا ہے۔

پی ٹی آئی رہنما مسرت جمشید چیمہ کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے فواد چوہدری نے حقیقی آزادی مارچ سے متعلق تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ آج عمران خان وزیر آباد میں 3 مقامات پر تقریر کریں گے۔ پیرسے مارچ کا آخری مرحلہ شروع ہوگا۔

انہوں نے گزشتہ روز آزادی مارچ میں بھرپورشرکت پر گوجرانوالہ اور گکھڑ منڈی کے عوام کا شکریہ اداکرتے ہوئے کہا کہ اب تک لاکھوں لوگ استقبال کر چکے ہیں، مقامی اضلاع کے لوگ ہمارے ساتھ چلتے ہیں۔ ؎

فواد چوہدری نے دعویٰ کیا کہ جب عمران خان روات پہنچیں گے تو پھرسارے پاکستان کے لوگ وہاں ہوں گے۔ ہم اسلام آباد میں 10 سے 15 لاکھ لوگ جمع کر پائیں گے اوریہ پاکستان کی تاریخ کا سب سے بڑا لانگ مارچ ہوگا۔

آزادی مارچ کے حوالےسے ضلعی انتطامیہ کی شرائط کومضحکہ خیزقراردینے والے فواد چوہدری نے کہا کہ لاکھوں لوگوں سے اسپیکر کے بغیر کیسے بات ہوسکتی ہے۔

انہوں نے وزیراعظم کے حالیہ دورہ چین کو تنقید کا نشانہ بنانے والے فواد چوہدری نے مزید کہا کہ پوری فورس ہمراہ لے کر گئے،پی آئی اے کا پوراجہاز وزیر اعظم کا جہازڈیکلیئر کیا گیا اور لاکھوں ڈالرخرچ کیے گئے لیکن چین سے واپس آئے ہیں اتو ان کے منہ لٹکے ہوئے ہیں۔

فواد چوہدری کے مطابق چین کا دورہ ناکام ہوچکا ہے، کوئی حکومت ان کے ساتھ کیوں کام کرے جنہیں پتہ ہے کہ ان کی حکومت 15 دن ہے۔ نام نہاد پارلیمنٹ کے 80 فیصد ایم این اے بیرونی دوروں پر ہیں۔

فواد چوہدری کا مزید کہنا تھا کہ عمران خان کے خلاف اس وقت 23 کیسز ہیں۔ اور وہ پاکستان کو جوڑنے والا واحد وفاقی لیڈرہے۔

انہوں نے کہا کہ سارے کرپٹ سیاست دانوں کا اتحاد ہے، رشوت بیان کرنا ہو تو تصاویر مین ان کے چہرے لگا دیں، کرپشن کی تعریف سامنے آجائے گی۔ رانا ثناءاللہ کی گفتگو سنیں تو لگتا ہے وہ پاکستان کا وزیر داخلہ نہیں کوئی بدمعاش ہے۔یہ وہ لوگ ہیں جن کے لیے کرسیاں نیچے کردی گئیں ہیں مگر ان کے کردار اور گفتگو اونچے نہیں ہوئے۔

پی ٹی آئی رہنما نے دعویٰ کیا کہ اس حکومت کے بس 10، 15 دن رہ گئے ہیں۔ ان کو بھاگنے کا موقع نہیں ملے گا ۔

Asad Umer

PTI long march 2022

Haqeeqi azadi march

Azadi March Nov3 2022