Aaj News

ہفتہ, مئ 18, 2024  
09 Dhul-Qadah 1445  

ایپل کی 2024 میں آئی فون 16 کے ساتھ ڈھیروں مصنوعات لانچ کرنے کی تیاری

ایپل آنے والے ماڈلز میں کچھ اے آئی خصوصیات شامل کرے گا
شائع 29 دسمبر 2023 08:53pm
فوٹو ــ روئٹرز
فوٹو ــ روئٹرز

ایپل سے توقع کی جارہی ہے کہ 2024 میں یہ کئی دلچسپ مصنوعات لانچ کرے گا۔ جس میں آئی فون 16 سیریز سے لے کر ایپل جی پی ٹی تک جدید ٹیکنالوجی کی توقع کی جاسکتی ہے۔

اگر آئی فون 16 سیریز کی بات کی جائے تو امکان ہے کہ ایپل آئی فون 15 سیریز پر کچھ بڑے اپ گریڈ پیش کرے گا جو حال ہی میں دنیا میں لانچ کیا گیا تھا۔ مزید برآں ، جدید ایم 3 چپ سے لیس ایک نیا میک بک ایئر اگلے سال آنے کی توقع ہے۔

نئے سال میں او ایل ای ڈی ڈسپلے اور نئی ایپل واچ ایکس کے ساتھ آئی پیڈ پرو کی لانچ بھی دیکھ سکتے ہیں۔

آئی فون 16 سے ایپل جی پی ٹی تک: اہم ڈیوائسز جو ایپل 2024 میں لانچ کرے گا

اس فہرست میں سب سے پہلے آئی فونز ہیں، جو ممکنہ طور پر ستمبر 2024 میں آئیں گے۔ آئی فون 15 سیریز کو اس سال بڑے اپ گریڈ ملے ہیں اور اگلے ماڈل کے بارے میں بڑے پیمانے پر قیاس ہے کہ وہ کچھ نئی خصوصیات کے ساتھ بھی آئیں گی۔

اگر لیکس پر یقین کیا جائے تو ، آئی فون 16 اہم اپ گریڈ کا وعدہ کرتا ہے ، جس میں ایک نیا چیسس ڈیزائن بھی شامل ہے۔

اطلاعات سے پتہ چلتا ہے کہ ہم فوری کیمرے تک رسائی کے لئے آئی فون 16 پرو ماڈلز پر ایک علیحدہ کیپچر (capture) بٹن دیکھ سکتے ہیں اور پوری لائن اپ میں ایکشن بٹن کی توسیع بھی متوقع ہے، جس سے ایپس کے ذریعے نیویگیٹ کرنے کی ضرورت کم ہوجائے گی۔

مزید برآں ، کچھ بٹنوں کے ہیپٹک ٹیک اپنانے ، پرو ماڈلز پر زوم کی صلاحیتوں میں ممکنہ اضافے اور ”آئی فون 16 الٹرا“ کے ڈیبیو کرنے کی افواہیں بھی زیر گردش ہیں۔

آئی فون 16 سیریز میں بڑی بیٹری، نیا چپ سیٹ، زیادہ ریفریش ریٹ ڈسپلے اور مجموعی طور پر بہتر کیمرہ ہوگا۔

یہ معلوم نہیں ہے کہ آیا ایپل 2024 ماڈلز کے ساتھ فاسٹ چارجنگ کے لیے سپورٹ پیش کرے گا یا نہیں، لیکن کمپنی سے توقع رکھی جاسکتی ہے کیونکہ اینڈرائیڈ فونز نے 120 واٹ سے زیادہ سپورٹ دینا شروع کر دی ہے۔

ایپل آنے والے ماڈلز میں کچھ اے آئی خصوصیات شامل کرے گا ، کچھ ایسا جو لوگ اگلے آئی او ایس ورژن ، آئی او ایس 18 میں دیکھ سکتے ہیں۔

smartphones

iPhone

Mobile Phones

iPhone 16 series