Aaj News

نواز شریف کو بیرون ملک جانے کی اجازت دینا بڑی غلطی تھی، وزیراعظم عمران خان

وزیر اعظم عمران خان نے کہا جب تک میں زندہ ہوں، میں انہیں اس وقت تک نہیں چھوڑوں گا
شائع 18 فروری 2022 07:53pm
Photo courtesy: PM Office
Photo courtesy: PM Office

وزیر اعظم عمران خان نے اعتراف کیا کہ سابق وزیر اعظم اور پاکستان نواز شریف کو بیرون ملک سفر کی اجازت دینا "بڑی غلطی" تھی۔

منڈی بہاؤالدین میں ایک عوامی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ اپوزیشن جماعتیں حکومت پر معافی کے لیے دباؤ ڈال رہی ہیں.

وزیر اعظم نے مزید کہا کہ ان کی حکومت اپوزیشن کو کوئی این آر او (قومی مصالحتی آرڈیننس) نہیں دے گی۔

وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ "وہ [اپوزیشن] پریشان ہیں کہ عمران خان انہیں کوئی این آر او نہیں دیں گے جیسا کہ پرویز مشرف نے دیا تھا۔"

انہوں نے مزید کہا کہ "جب تک میں زندہ ہوں، میں انہیں اس وقت تک نہیں چھوڑوں گا جب تک وہ پاکستان کی چوری کی رقم واپس نہیں کر دیتے۔"

وزیر اعظم عمران خان کی اپوزیشن پر تنقید

اپوزیشن پر تنقید کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ ڈاکوؤں کا گلدستہ ہے اورفضل الرحمان بارہویں کھلاڑی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ میں اِس گلدستے میں کسی ایسے شخص کو مولانا نہیں کہوں گا جو ہر تین ماہ بعد حکومت گرانے کی بات کرتا ہے۔

اپوزیشن کا اپنے خلاف تحریک عدم اعتماد لانے کے ارادے پر تبصرہ کرتے ہوئے وزیر اعظم عمران نے کہا کہ انہیں ڈر ہے کہ اگر پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی حکومت نے اپنی 5 سالہ مدت پوری کر لی تو پارٹی اگلی بار بھی جیت جائے گی۔

انہوں نے مزید کہا کہ 2023 میں عام انتخابات۔ اپوزیشن جماعتیں پی ٹی آئی سے خوفزدہ ہیں۔

اس کے علاوہ گزشتہ ہفتے پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے کہا تھا کہ اپوزیشن نے وزیراعظم عمران خان کی حکومت کے خلاف تحریک عدم اعتماد لانے کا فیصلہ کیا ہے۔

پی ڈی ایم کے سربراہ نے یہ اشارہ بھی دیا تھا کہ یہ اتحاد حکومت کی اتحادی جماعتوں کو بورڈ میں شامل کرنے کی کوشش کرے گا تاکہ قومی اسمبلی میں ووٹنگ کی اکثریت حاصل کی جائے تاکہ وزیر اعظم عمران خان کو تحریک عدم اعتماد کے ذریعے بے دخل کیا جا سکے۔

شہباز شریف عدالتوں کا وقت ضائع کررہے ہیں، وزیراعظم

وزیراعظم عمران خان نے قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف شہباز شریف کو بھی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ وہ انصاف سے بچنے کے لیے کرپشن کیسز میں عدالتوں سے وقت حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

وزیراعظم عمران نے سوال کیا کہ اگر شہباز شریف بے گناہ ہیں تو عدالتوں سے کیوں بھاگ رہے ہیں؟

وزیراعظم کا مزید کہنا تھا کہ جب شہباز شریف کی جانب سے سپریم کورٹ میں ان کے خلاف مقدمہ دائر کیا گیا تو وہ عدالت سے نہیں بھاگے۔

انہوں نے کہا کہ میرا شریف خاندان کو پیغام ہے کہ آپ جو بھی کریں میں اس کے لیے تیار ہوں، آپ نہ صرف ناکام ہوں گے بلکہ جیل جائیں گے۔

وزیراعظم عمران خان نے ملک میں مہنگائی کا اعتراف کرلیا

وزیراعظم عمران خان نے اعتراف کیا کہ ملک میں عوام کو مہنگائی کا سامنا ہے تاہم انہوں نے مزید کہا کہ مہنگائی کی جاری لہر بین الاقوامی سطح پر اشیاء کی قیمتوں میں اضافے کی وجہ سے ہے۔

انہوں نے یہ بھی نوٹ کیا کہ ممالک کورونا وبائی بیماری کی وجہ سے بڑے پیمانے پر سپلائی کی کمی کا سامنا کر رہے ہیں۔

عمران خان نے میڈیا سے بھی کہا کہ وہ مہنگائی پر بات کرتے ہوئے متوازن انداز اپنائے اور شہریوں کو ان وجوہات سے آگاہ کریں جن کی وجہ سے یہ صورتحال پیدا ہوئی ہے۔

imran khan

imran khan speech

PTI government

Comments are closed on this story.

مقبول ترین