Aaj News

جمعہ, اپريل 19, 2024  
10 Shawwal 1445  

طوفان نے 9 سالہ بچے کو آسمان میں 15 میٹر تک اچھال کر دور پھینک دیا

موسمیاتی مظہر کا یہ جارحانہ رویہ ویڈیو میں بھی قید ہوگیا۔
شائع 08 جون 2023 11:31am
اسکرین شاٹ
اسکرین شاٹ

برطانیہ میں ایک عجیب واقعی پیش آیا، جہاں ایک ’ڈسٹ ڈیول‘ (مٹی کے بھنور) نے زورب میں موجود ایک 9 سالہ بچے کو آسمان میں 15 میٹر تک اچھال کر دور پٹخ دیا۔

زورب ایک دیوہیکل شفاف گیند ہوتی ہے، جس میں لوگ داخل ہوکر اِدھر اُدھر لُڑھک کر مزے لیتے ہیں۔

موسمیاتی مظہر کا یہ جارحانہ رویہ ویڈیو میں بھی قید ہوگیا۔

نو سالہ بچے کے ساتھ یہ عجیب و غریب حادثہ ساؤتھ پورٹ فوڈ اینڈ ڈرنک فیسٹیول میں پیش آیا۔

حادثے کے بعد بچے کی مدد کے لیے ایک ایئر ایمبولینس کو بلایا گیا۔

جب کہ عملے نے دیگر زورب بالز کو جکڑ لیا، جن میں دیگر بچے موجود تھے۔

اس واقعے کے بعد سوشل میڈیا پر ایک ”چھوٹے طوفان“ کی ویڈیو شیئر کی گئی تھی، اور اسے ’ڈسٹ ڈیول‘ قرار دیا تھا، جسے مقامی طور پر ’وِلی وِلی‘ بھی کہا جاتا ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق، یہ مظاہر ایک ”اوپر کی طرف اٹھتا ہوا، دھول سے بھرا ہوا کا بھنور ہے جس کی اونچائی چند فٹ سے لے کر ہزار فٹ سے زیادہ ہو سکتی ہے“۔

رپورٹ کے مطابق، عام طور پر یہ بھنور زمین کی سطح پر کئی میٹر قطر کے ہوتے ہیں، پھر اوپر کی جانب دوبارہ پھیلنے سے پہلے تھوڑے فاصلے کے لیے تنگ ہو جاتے ہیں۔

زورب بال کمپنی کا کہنا ہے کہ وہ بچے کی ”تیزی سے صحت یابی“ کی خواہش کرتے ہیں اور وہ فی الحال اس ”خوفناک عجیب واقعہ“ کے بارے میں ملٹی ایجنسی تحقیقات میں مدد کر رہے ہیں۔

پال ہومز نامی ایک شخص نے بتایا کہ وہ واقعے کے وقت وہاں موجود تھے اور فوراً بچے کی مدد کے لیے پہنچ گئے تھے۔

ساؤتھ پورٹ سے تعلق رکھنے والے 43 سالہ نوجوان نے لیورپول ایکو کو بتایا، “میں نے زورب کی دو گیندوں کو آسمان پر جاتے دیکھا اور میں پوری شدت سے چیخا کہ ’ان میں سے ایک گیند میں بچہ ہے۔ کوئی اسے پکڑ لے۔‘ جس لمحے میں نے آواز دی ’آسمان میں ایک بچہ ہے‘، فلاٹیبل جگہ پر موجود عملے نے جلدی سے تمام بچوں کو گڑھے میں موجود باقی گیندوں سے باہر نکال دیا۔

دوسری جانب مرسی سائیڈ پولیس نے تصدیق کی ہے کہ بچہ تشویشناک لیکن مستحکم حالت میں ہسپتال میں ہے۔   سیفٹن کونسل کے ایک ترجمان نے کہا: “ہم اس بات کی تصدیق کر سکتے ہیں کہ ایک ایئر ایمبولینس کو وکٹوریہ پارک، ساؤتھ پورٹ میں آج دوپہر (اتوار، 4 جون) کو گراؤنڈ کے اندر ایک حادثے کے بعد بلایا گیا تھا۔

”سینٹ جانز ایمبولینس کے ابتدائی طبی امداد کے جواب دہندگان نے دیگر ہنگامی خدمات کی آمد سے قبل اس میں شامل شخص کو مدد فراہم کرنے کے لیے فوری رد عمل کا اظہار کیا۔ واقعے کے بعد ساؤتھ پورٹ فوڈ اینڈ ڈرنک فیسٹیول میں صحت اور حفاظت کا مکمل معائنہ کیا گیا اور ایونٹ کھلا رہا۔ عوام کے لیے۔ ہمارے خیالات حادثے میں ملوث افراد کے ساتھ ہیں اور ہم ان کی مکمل صحت یابی کی خواہش کرتے ہیں۔“

weird

Zorb ball

Tornado

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div