Aaj News

جمعہ, اپريل 19, 2024  
10 Shawwal 1445  

وِکس ویپورب کئی مسائل کا جادوئی حل

ویپورب نہ صرف آپ کی سانس کی نالیوں کے لئے اچھا ہے ، بلکہ یہ پٹھوں کے درد کو بھی کم کرسکتا ہے۔
اپ ڈیٹ 19 اکتوبر 2023 10:36am

ویسے تو وِکس ہر گھر میں موجود ہوتی ہے اور اسے نزلہ زکام میں استعمال کیا جاتا ہے، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ اس کے علاوہ بہت سے صحت کے مسائل میں کام آسکتی ہے؟

یہ چھوٹا سا نیلا کنٹینر کافی چیزوں کے لئے مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ جیسا کہ سانس لینے میں دشواری پیش آئے تو یہ آسانی کے ساتھ سانس لینے میں مدد کرسکتی ہے۔

یہاں چند ایسی وجوہات ہیں جس میں وِکس ویپورب آپ کے لئے سود مند ثابت ہو سکتی ہے۔

پٹھوں میں درد

ویپورب نہ صرف آپ کی سانس کی نالیوں کے لئے اچھا ہے، بلکہ یہ پٹھوں کے درد کو بھی کم کرسکتا ہے۔

نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ کے مطابق مینتھول ایک مؤثر درد کش دوا ہے۔ میو کلینک کے معالجین کے مطابق مینتھول میں کولنگ پراپرٹی ہے۔ لہذا آپ درد والے پٹھوں کو ٹھنڈا کرنے میں مدد کے لئے اپنی جلد پر مینتھول مرہم لگا سکتے ہیں۔

ناخنوں میں فنگل کا علاج

فنگل زدہ ناخنوں سے نمٹنا ہے تو وِکس ویپورب آپ کا بہترین حل ہے۔ 2011 کی ایک تحقیق سے پتہ چلا ہے کہ وِکس ویپو روب نے فنگل انفیکشن سے لڑنے میں مدد کی۔

##مزید پڑھیں:

لہسن اور ویکس لگائیں، نتائج سے آپ خود حیران رہ جائیں گے

لہسن اور ویکس لگائیں، نتائج سے آپ خود حیران رہ جائیں گے

آئی گلاسز لینس پر پڑنے والے اسکریچز مٹانے کے 5 آسان طریقے

تحقیق کے لیے فنگل زدہ ناخن والے 18 افراد نے 48 ہفتوں تک اپنے ناخنوں پر یہ مرہم لگایا۔ جن میں سے 5 شرکاء کو ان کی بیماری سے مکمل طور پر چھٹکارا مل گیا تھا، جبکہ 10 میں نمایاں بہتری دیکھی گئی تھی، اور 5 میں کوئی تبدیلی نہیں دیکھی گئی تھی۔

اسٹریچ مارکس سے نجات

بہت سے لوگوں پر اسٹریچ مارکس ہوتے ہیں، اس پر شرمندہ ہونے کی کوئی بات نہیں ہے۔ لیکن کچھ لوگ ان سے چھٹکارا حاصل کرنا پسند کریں گے۔

اگرچہ ان نام نہاد پٹیوں سے چھٹکارا حاصل کرنے میں ویپورب کی مدد کرنے کا کوئی حقیقی ثبوت نہیں ہے ، لیکن یہ اکثر ان سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ اگر یہ کام نہیں بھی کرتا تو یہ کوئی نقصان نہیں پہنچا رہا۔

خشک ایڑیاں

آپ بہت زیادہ چہل قدمی کریں یا نہ کریں، ہر کسی کو خشک ایڑیاں مل سکتی ہیں۔ جلد کے ماہرین آپ کی ایڑیوں کو لوشن سے نمی دار رکھنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ بالکل اس مقصد کے لئے خصوصی کریم موجود ہیں لیکن بہت سے لوگ ویپورب کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن یہاں بھی اس کا کوئی حقیقی ثبوت نہیں ہے۔

مچھروں کو فاصلے پر رکھنے میں مدد

برسوں پہلے کی ایک تحقیق سے سائنس دانوں کو پتہ چلا تھا کہ وِکس ویپورب میں کپور کا تیل مچھروں کو دور رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ ایک اور حالیہ مطالعہ سے پتہ چلا ہے کہ مینتھول بھی مؤثر تھا اور کام کو پورا کر رہا تھا۔

Mosquito

body pain

Vicks Vaporub

Uses of Vicks

stretch marks

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div