Aaj News

کروم براؤزر میں سنگین کمزوریوں کا انکشاف

سعودی عرب کے نیشنل سائبر سیکورٹی گائیڈنس سینٹر نے مائیکرو...
شائع 04 اگست 2021 12:59pm
سائنس

سعودی عرب کے نیشنل سائبر سیکورٹی گائیڈنس سینٹر نے مائیکرو بلاگنگ سائٹ "ٹوئٹر" پر اپنے آفیشل اکاؤنٹ کے ذریعے "گوگل کروم" براؤزر میں موجود سنگین خطرات سے خبردار کیا ہے۔

سعودی نیشنل سائبر سیکورٹی اتھارٹی کے مرکز نے گوگل کروم براؤزر میں موجود خطرات کے حوالے سے ایک ہائی رسک سیکورٹی وارننگ جاری کی ہے۔

مرکز نے کہا کہ گوگل نے ونڈوز، میک اور لینکس سسٹمز کے لیے کروم براؤزر میں متعدد کمزوریوں کو دور کرنے کے لیے ایک اپ ڈیٹ جاری کیا ہے، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ مذکورہ خطرات حملہ آور کو کیشے سٹوریج کی گنجائش کو ختم کر کے کمزوریوں سے فائدہ اٹھانے کے قابل بنا رہے ہیں۔

سائبرسیکیورٹی نے براؤزر کو ورژن 92.0.4515.131 میں اپ ڈیٹ کرنے کی سفارش کی، گوگل نے کروم لنک کے ذریعے ضروری اپ ڈیٹ کے لیے جاری وضاحت میں بتایا کہ براؤزر تازہ ترین دستیاب ورژن میں خودکار اپ ڈیٹ کرسکتا ہے۔

اپ ڈیٹ کرنے کا طریقہ مندرجہ ذیل ہے: کروم کھولیں ، پھر اسکرین کے اوپر بائیں طرف ،Moreپھر Help اور پھر About Google Chrome پر کلک کریں۔

موجودہ ورژن نمبر گوگل کروم کے نیچے نمبروں کا مجموعہ ہے ، پھر کروم اپ ڈیٹس چیک کرے گا اور خودکار اپ ڈیٹ کرے گا ، پھر ری سٹارٹ پر کلک کرے گا۔

نیشنل سائبر سیکورٹی گائیڈنس سینٹر نے حال ہی میں ایپل کی مصنوعات میں خطرے کے بارے میں بھی ایک ہائی رسک سیکورٹی الرٹ جاری کیا ہے۔

انہوں نے نشاندہی کی کہ حملہ آور بدنیتی پر مبنی سافٹ وئیر کو استعمال کر کے کمزوری کا فائدہ اٹھا سکتا ہے ، ساتھ ہی تجویز دی گئی ہے کہ مصنوعات کو اپ ڈیٹ کیا جائے۔

ایپل نے مندرجہ ذیل پروڈکٹ میں کمزوری کو دور کرنے کے لیے ایک اپ ڈیٹ watchOS 7.6.1 جاری کیا ہے جو ایپل واچ سیریز 3 اور بدیگرعد کے مصنوعات کے لیے دستیاب ہے۔

Latest Updates

cyberattack

Comments are closed on this story.