Aaj News

بدھ, جون 19, 2024  
12 Dhul-Hijjah 1445  

جہانگیر ترین سے نعمان لنگڑیال کی ملاقات، نئی پارٹی کے نام سے متعلق تجاویز پر غور

سینئر سیاست دان جہانگیر ترین سیاسی میدان میں سرگرم
اپ ڈیٹ 02 جون 2023 10:14pm
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔ سوشل میڈیا
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔ سوشل میڈیا

پاکستان تحریک انصاف کے سابق رہنما اور سینئر سیاستدان جہانگیر ترین سے ترین گروپ کے رہنما ملک نعمان لنگڑیال نے ملاقات کی، جس میں نئی پارٹی کے نام سے متعلق تجاویز پر غور کیا گیا۔

سینئر سیاست دان جہانگیر ترین سیاسی میدان میں سرگرم ہوگئے، 70 سے زائد موجودہ اور سابق ارکان اسمبلی نے جہانگیرترین کی ٹیم میں شامل ہونے کی ہامی بھرلی۔

سینئر سیاست دارن جہانگیر ترین سے سابق صوبائی وزیر اوقاف و مذہبی امور سید سعید الحسن نے ان کی رہائش گاہ پر ملاقات کی اور جہانگیر ترین گروپ میں شمولیت کا اعلان کیا۔

اس موقع پر ترین گروپ کے رہنما عون چوہدری بھی موجود تھے۔

جہانگیر ترین سے ملک نعمان لنگڑیال نے بھی ملاقات کی، ملاقات میں مستقبل کے سیاسی لائحہ عمل اور دیگر اہم امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

دونوں رہنماؤں کی ملاقات میں نئی پارٹی کے قیام اور نام سے متعلق مختلف تجاویز پر بھی غور کیا گیا۔

ذرائع کے مطابق ارکان قومی و صوبائی اسمبلی کی سینچری مکمل ہونے پر جہانگیر ترین پریس کانفرنس میں نئی پارٹی کے قیام کا اعلان کریں گے۔

سابق وزیر اعظم سردار تنویر الیاس کی جہانگیر ترین سے جلد ملاقات کا بھی امکان ہے جبکہ فواد چوہدری بھی جہانگیر ترین سے رابطے میں ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ دنوں جہانگیر ترین نے لاہور اور اسلام آباد میں 100 سے زائد سیاسی رہنماؤں سے ملاقاتیں کی ہیں جن میں پی ٹی آئی چھوڑنے والے رہنما بھی شامل ہیں۔

pti

اسلام آباد

lahore

Jahangir Tareen

Jahangir Tareen Group

PTI Leaders Left Party

Politics June 2 2023

Malik Nauman Langrial

syed saeed ul hassan