Aaj News

جمعہ, اپريل 19, 2024  
10 Shawwal 1445  

کیا آپ اپنی ذاتی تصاویر انٹرنیٹ پر پھیلنے سے پریشان ہیں، گوگل نے حل فراہم کردیا

پالیسی کا اطلاق ذاتی معلومات پر مشتمل ویب سائٹس پر بھی ہوگا
اپ ڈیٹ 04 اگست 2023 11:48am
فوٹو — فائل
فوٹو — فائل

صارفین کیلئے آن لائن ناپسندیدہ ذاتی تصاویر پرزیادہ کنٹرول رکھنے کیلئے گوگل کی جانب سے نئے پرائیویسی ٹولز لانچ کیے جارہے ہیں تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جائے کہ واضح یا گرافک تصاویر تلاش کے نتائج میں آسانی سے ظاہر نہ ہوں۔

ذاتی واضح تصاویر پر گوگل کی پالیسیوں میں اپ ڈیٹس کا مطلب یہ ہے کہ صارفین اپنی غیر متفقہ اور واضح تصاویر کو ہٹا سکیں گے جن کیلئے وہ چاہتے ہیں کہ اب تلاش میں نظر نہ آئیں۔

اس پالیسی کا اطلاق ذاتی معلومات پر مشتمل ویب سائٹس پر بھی ہوگا۔

اپ ڈیٹ کا مطلب یہ ہے کہ اگر کوئی شخص کسی ویب سائٹ پر واضح مواد بناتا اور اپ لوڈ کرتا ہے ، اور اب یہ نہیں چاہتا ہے کہ یہ تلاش پر دستیاب ہو تو ، وہ اسے گوگل سرچ سے ہٹانے کی درخواست کرسکے گا۔ گوگل کی جانب سے درخواستیں جمع کرانے کے فارم کو بھی زیادہ آسان بنا دیا گیا ہے، تاہم اس پالیسی کا اطلاق ان تصاویر پر نہیں ہوتا جو صارفین فی الحال اور فعال طور پر کمرشلائز کررہے ہیں۔

گوگل ایک نیا ڈیش بورڈ بھی جاری کرے گا ، جو ابتدائی طور پر صرف امریکا میں انگریزی میں دستیاب ہوگا۔ یہ ڈیش بورڈ صارفین کو تلاش کے نتائج سے آگاہ کرے گا جو ان کی رابطے کی معلومات کو ظاہر کرتے ہیں۔ اس کے بعد صارفین فوری طور پر گوگل سے ان نتائج کو ہٹانے کی درخواست کرسکتے ہیں۔

جب تلاش میں صارف کی معلومات کے ساتھ نئے نتائج سامنے آئیں گے تو ٹول ایک اطلاع بھی بھیجے گا۔

سیف سرچ میں ایک نئی دھندلی سیٹنگ بھی ان صارفین کے لئے گوگل سرچ پر ڈیفالٹ کے طور پر لاگو کی جائے گی جن کے پاس پہلے سے سیف سرچ فلٹرنگ نہیں ہے۔ جب یہ تلاش کے نتائج میں ظاہر ہوتا ہے تو واضح تصاویر ، بالغ یا گرافک پرتشدد مواد پہلے سے طے شدہ طور پر دھندلا ہوجائے گا۔ سیٹنگ کو کسی بھی وقت بند کیا جاسکتا ہے ، جب تک کہ آپ کسی عوامی نیٹ ورک پر نگرانی والے صارف نہ ہوں جس نے اس ترتیب کو ڈیفالٹ کے طور پر رکھا ہے اور اسے لاک کردیا ہے۔

مثال کے طور پر ، ”چوٹ“ کے تحت تصاویر کی تلاش میں صارفین کو گرافک مواد دکھانے سے روکنے کے لیے واضح مواد کو دھندلا کردیا جائے گا۔

گوگل نے ابتدائی طور پر فروری میں اس حفاظتی اقدام کا اعلان کیا تھا اور اسےصارفین کے کیے اگست میں عالمی سطح پر لانچ کیا جائے گا۔

google

privacy tools

remove unwanted image

privacy settings

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div