Aaj News

روس نے مسئلہ کشمیر کے حل کیلئے ایک بار پھر ثالثی کی پیشکش کردی

ماسکو :روس نے مسئلہ کشمیر کے حل کیلئے ایک بار پھر ثالثی کی پیشکش...
شائع 02 اپريل 2021 10:04am

ماسکو :روس نے مسئلہ کشمیر کے حل کیلئے ایک بار پھر ثالثی کی پیشکش کردی،روسی وزارت خارجہ کی ترجمان ماریہ زخارووا نےکہا کہ اگرتمام فریق متفق ہوں تو روس مسئلہ کشمیرپرثالثی کیلئے تیارہے۔

ماسکو میں ہفتہ وارپریس بریفنگ کےدوران آج نیوز کے نمائندے اشتیاق ہمدانی نے روسی وزارت خارجہ کی ترجمان ماریہ زخاروواسے مسئلہ کشمیر سے متعلق سوال کیا،جس پر ماریہ زخارووا نے مسئلہ کشمیر پر ثالِثی کی دوبارہ پیشکش کردی۔

روسی وزارت خارجہ کی ترجمان نے کہا کہ روس ہمیشہ سے ہی جنوبی ایشیا میں استحکام اور سلامتی کا چاہتا ہے اگرفریقین متفق ہوں تو روس مسئلہ کشمیر پر ثالثی کیلئے بھی تیار ہے ۔

ماریہ زخارووا نے مزیدکہا کہ مذاکرات سےخطے کی ریاستوں کے مابین اعتماد کو مستحکم کرنے اور باہمی فائدہ مند تجارتی اور معاشی روابط کی ترقی میں براہ راست مدد ملے گی ، جس میں ہر ملک معروضی طور پر دلچسپی رکھتا ہے۔

روسی وزارت خارجہ کی ترجمان کا کہنا تھا کہ ہم اس حقیقت سے آگے بڑھتے ہیں کہ یہاں موجود مسائل کے پیچیدہ معاملات بشمول کچھ علاقوں کی ملکیت کے قیام سے متعلق ہیں ، باہمی بنیادوں پر سیاسی اور سفارتی ذرائع سے حل ہونا چاہیئے ،کشمیر پرجہاں تک روس کی ثالثی کا تعلق ہے تو یہ ممکن ہے مگر جیسا کہ آپ جانتے ہیں، یہ صرف کسی بھی تنازعہ میں ثالثی تنازعہ کے تمام فریق کی رضامندی سے ہی ممکن ہے۔

Kashmir issue

mascow

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div