Aaj.tv Logo

جدہ: اسلامی تعاون تنظیم (او آئی سی) کے سینئر حکام کا اجلاس مارچ 2022 میں اسلام آباد میں ہونے والے وزرائے خارجہ کی کونسل کے 48ویں اجلاس کی تیاری کے لیے پیر کو جنرل سیکرٹریٹ کے جدہ میں واقع ہیڈ کوارٹر میں شروع ہوا۔

افتتاحی اجلاس میں جمہوریہ نائیجر کی طرف سے چیئر پاکستان کے حوالے کی گئی۔

او آئی سی کے سیکرٹری جنرل حسین برہم طحہ نے خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبدالعزیز آل سعود کی دانشمندانہ قیادت میں مملکت سعودی عرب کی حکومت کی جانب سے تنظیم اور اس کے رکن ممالک کو فراہم کی جانے والی مسلسل حمایت کو سراہا۔

انہوں نے 14ویں اسلامی سربراہی اجلاس کی صدارت کی حیثیت سے مملکت سعودی عرب کی جانب سے کی گئی کوششوں اور اقدامات کو بھی سراہا۔

طحہٰ نے جمہوریہ نائجر کو CFM کے 47ویں اجلاس کی کامیاب صدارت کرنے پر خراج تحسین پیش کیا اور آنے والے سیشن میں CFM کے 48ویں اجلاس کی صدارت سنبھالنے پر پاکستان کو مبارکباد دی۔

او آئی سی کے سیکرٹری جنرل نے اہم پیش رفت کا جائزہ لیا، جو کچھ رکن ممالک میں ہوئی ہیں، ساتھ ہی اجلاس کے ایجنڈے میں شامل اہم آئٹمز کا بھی جائزہ لیا۔

انہوں نے فلسطین، افغانستان، مقبوضہ جموں و کشمیر، یمن، لیبیا، سوڈان، صومالیہ، شام، عراق، مالی، ساحل ریجن اور جھیل چاڈ بیسن اور دیگر افریقی ممالک، بوسنیا اور ہرزیگووینا میں مسلم کمیونٹیز اور اقلیتوں سے خطاب کیا۔

انہوں نے ان اہداف کے حصول کے لیے او آئی سی کی کوششوں کو ایک نئی تحریک دینے کے لیے جنرل سیکریٹریٹ کے عزم کا اعادہ کیا۔