Aaj News

اتوار, مئ 19, 2024  
10 Dhul-Qadah 1445  

ایٹمی جنگ: دنیا پر کیا اثرات لاحق ہو سکتے ہیں؟

ممکنہ طور پرلاکھوں اموات، پانچ ہزار ٹن بلیک کاربن کا فضا میں پھیلنے کا خطرہ لاحق ہوسکتا ہے اور وہی بلیک کاربن سورج کی حرارت کو زمین میں پہچانے میں مدد فراہم کرتا ہے جوکہ تمام جانداروں کیلئے نقصان کا باعث بن سکتا ہے۔
شائع 03 مارچ 2022 04:04pm
فوٹو — فائل
فوٹو — فائل

روس اور یوکرین کے مابین حالیہ تنازعات کی بنا پر اگر ایٹمی جنگ کی نوبت درکار ہوجاتی ہے تو دنیا کو انتہائی مشکل حالات سے گزرنا پڑے گا۔

روسی صدر ولادمیر پیوٹن نے گزشتہ ہفتے اپنے پڑوسی ملک یوکرین پر حملہ کیا اور اپنی افواج کو اسٹریجٹک ایٹمی ہتھیاروں کا استعمال کرنے پر ہائی الرٹ بھی جاری کیا، جس پر ماہرین نے ایٹمی جنگ کے خدشات کا اظہار کیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق ممکنہ طور پر لاکھوں اموات، پانچ ہزار ٹن بلیک کاربن کا فضا میں پھیلنے کا خطرہ لاحق ہوسکتا ہے اور وہی بلیک کاربن سورج کی حرارت کو زمین میں پہچانے میں مدد فراہم کرتا ہے جوکہ تمام جانداروں کیلئے نقصان کا باعث بن سکتا ہے۔

بی بی سی کی رپورٹ کے مطابق برطانوی وزیر خارجہ بین والس کا کہنا ہے کہ پیوٹن دنیا اور لوگوں کو پیغام دینا چاہتے ہیں کہ وہ جوہری روک تھام کرنا جانتے ہیں، لیکن اس وقت یہ بیان بازی کی جنگ ہے جسے صدر پیوٹن فروغ دے رہے ہیں اور ہمیں صرف اس کا صحیح انتظام کرنا ہے۔

Vladimir Putin

ukraine war