Aaj News

جمعرات, اپريل 25, 2024  
16 Shawwal 1445  

آئی فون 16 سیریز میں نیا کیا ہوگا؟

کتنے کیمرے، کیسی بیٹری، کیسا ڈیزائن، کونسا پروسیسر؟ فیچرز لیک ہوگئے
شائع 21 فروری 2024 07:05pm

ایپل کی جانب سے نیکسٹ جنریشن آئی فون 15 سیریز کو جاری کیے ہوئے ابھی چند ماہ ہی ہوئے ہیں، جس نے اسمارٹ فونز کے استعمال کے تجربے کو یکسر بدل دیا ہے۔

تاہم، آئی فون 15 سیریز کی مقبولیت اور سب سے زیادہ فروخت ہونے والے فونز میں سے ایک ہونے کے باوجود ایپل کے شائقین اس بات کے لیے پرجوش ہیں کہ اب اس میں آگے کیا ہو رہا ہے۔

اس حوالے سے کئی انٹرنیٹ لیکس اور رپورٹس زیر گردش ہیں جس میں ایک جھلک پیش کی گئی ہے کہ 2024 میں ایپل سے کیا توقع کی جائے۔

رپورٹس کے مطابق، ایپل آئی فون 16 سیریز میں بہت سے نئے اپ گریڈز پر کام کر رہا ہے، جس میں کیمرے کی کارکردگی، بیٹری لائف اور گرم ہونے سے نمٹنے کے لیے اس کی تھرمل کارکردگی کو بھی بہتر بنانے پر خصوصی توجہ دی گئی ہے۔

نئی سیریز میں اے آئی کمپیوٹنگ کور کے ساتھ تیز ترین پروسیسر کی بھی افواہ ہے۔

ایپل مبینہ طور پر جدید ترین N3E 3 نینو میٹر ٹیکنالوجی پر مبنی نئی اے سیریز چپس متعارف کرانے کی تیاری کر رہا ہے، جس کا مقصد ڈیوائس کی رفتار اور بیٹری کی کارکردگی کو بڑھانا ہے۔

اگرچہ ان چپس کے بارے میں مخصوص تفصیلات خفیہ ہیں، تاہم، قیاس آرائیاں بتاتی ہیں کہ آئی فون 16 کے معیاری ماڈلز میں اے 17 چپ کی جگہ اے 18 چپس لے سکتی ہیں، اس کے پرو ویریئنٹس کے ساتھ ممکنہ طور پر اے18 پرو کا لیبل لگا ہوا ہے۔

تجزیہ کار جیف پو کی ایک حالیہ رپورٹ سے پتہ چلتا ہے کہ آئی فون 16 لائن اپ کے تمام فونز میں اے18 چپ کی کچھ قسمیں ہوں گی، جو جدید ترین N3E ٹیکنالوجی سے لیس ہوں گی۔

پرو ماڈلز کے بارے میں بھی افواہیں ہیں کہ GPU کور میں اضافی فروغ اور ایک بہتر نیورل انجن، اے آئی اور مشین لرننگ کی صلاحیتوں میں نمایاں بہتری پیش کرتے ہیں۔

مزید یہ کہ آئی فون 16 کے تمام ماڈلز میں ایکشن بٹن کو شامل کرنے کے ساتھ ساتھ ایک نیا ”کیپچر بٹن“ متعارف کرانے کی بھی اطلاعات ہیں جس کا مقصد صارفین کو فوٹو گرافی پر زیادہ کنٹرول فراہم کرنا ہے۔

ڈیزائن کے لحاظ سے کی گئی قیاس آرائیوں سے پتہ چلتا ہے کہ ایپل پچھلے ماڈلز میں نظر آنے والے ڈائیگونل کیمرہ لینس کے بجائے عمودی ترتیب متعارف کرا سکتا ہے۔ یہ تبدیلی ایپل کو کیمرہ کی نئی خصوصیات شامل کرنے کے لیے مزید جگہ دے سکتی ہے، جیسے کہ ٹیٹرا پرزم 5 ایکس آپٹیکل زوم لینس، جو آئی فون 16 کی فوٹو گرافی کی صلاحیتوں کو نئی سطحوں تک لے جا سکتا ہے۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ پرو ماڈلز میں 48 میگا پکسل الٹرا وائیڈ لینس اور دیگر بہتری جیسے کہ ایک سپر ٹیلی فوٹو پیرسکوپ کیمرہ ہونے کی افواہیں ہیں، جو زوم کی بے مثال صلاحیتیں پیش کر سکتا ہے۔

مزید برآں، رپورٹس بتاتی ہیں کہ آئی فون 16 پرو اور پرو میکس دونوں ماڈلز اپنے پیشرو کے مقابلے بڑی اسکرینیں ساتھ لاسکتے ہیں، ڈسپلے ٹیکنالوجی میں بہتری کے ساتھ چمک کو بڑھانے اور بجلی کی کھپت کو کم کرنے کی توقع ہے۔

ایپل مبینہ طور پر بیٹری کی جدید ٹیکنالوجی اور ایک نئے ڈیزائن کردہ تھرمل مینجمنٹ سسٹم پر بھی کام کر رہا ہے تاکہ بہترین کارکردگی اور لمبی عمر کو یقینی بنایا جا سکے۔

مزید یہ کہ، اعلیٰ درجے کی اے آئی خصوصیات کے انضمام کی توقع بھی ہے، جو آئی او ایس 18 فنکشنلٹیز سے چل سکتی ہیں۔

یہ خصوصیات آئی فون میں بہتر انضمام، ذاتی نوعیت کے تجربات اور مواد کی تخلیق کے بہتر ٹولز دیں گی۔ تاہم یہ واضح نہیں ہے کہ آیا یہ فیچرز آئی فون 16 کے ماڈلز کے لیے مخصوص ہوں گے یا نہیں، کیونکہ ایپل نے ابھی تک کسی چیز کی تصدیق نہیں کی ہے۔

Apple

iPhones

iPhone 16 series

iPhone 16

iPhone 16 Features

iPhone 16 Leaks

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div