Aaj News

اتوار, جولائ 21, 2024  
14 Muharram 1446  

ایک اور دن، ایک اور سوشل میڈیا جنون، ہیئر پرفیوم

خوبصورتی کے شوقین افراد اب بالوں کے پرفیوم پر توجہ دے رہے ہیں
اپ ڈیٹ 20 جون 2024 01:45pm

ہیئر پرفیوم ،خوشبو کی مصنوعات میں سے ایک ہے، جو بالوں پر استعمال کے لئے ڈیزائن کی گئی ہے۔ روایتی پرفیوم کے برعکس، بالوں کے پرفیوم ہلکے پھلکے اور خشک نہ ہونے کے لئے تیار کیے جاتے ہیں۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ پروڈکٹ آپ کے بالوں کو نقصان پہنچانے کی صلاحیت رکھتی ہے۔

ایک اچھے پرفیوم کی طاقت سے انکار نہیں کیا جاسکتا ہے، خاص طور پر عوامی تقریبات میں۔ حالیہ برسوں میں، خوبصورتی کے شوقین افراد نے بالوں کے پرفیوم کو گلے لگا کر اچھی خوشبو کے اپنے جنون کو ایک اور سطح پر پہنچا دیا ہے۔ بہت سے برانڈز اب خاص طور پر آپ کے بالوں کے لئے پرفیوم بنا رہے ہیں۔

لیکن کیا یہ مصنوعات آپ کے بالوں کے لئے اچھی ہے، یا یہ ممکنہ طور پر آپ کے چمکدار بالوں کو نقصان پہنچا سکتی ہے؟ آئیے جانتے ہیں کہ ماہرین کا کیا کہنا ہے۔

ہیئر پرفیوم ایک خصوصی خوشبو کی مصنوعات ہے، جو خاص طور پر بالوں پر استعمال کے لئے ڈیزائن کی گئی ہے۔ روایتی پرفیوم کے برعکس، بالوں کے پرفیوم، ہلکے پھلکے اور خشک نہ ہونے والے ہوتے ہیں، جن میں اکثر ضروری تیل اور سلیکون جیسے غذائی اجزاء شامل ہوتے ہیں، جو چمک بڑھانے اور فریز کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

بالوں کے پرفیوم خوبصورتی کی دنیا میں نسبتا نیا اضافہ ہیں۔ ہیئرپرفیوم ایک خوشگوار خوشبو کا اضافہ کرتا ہے۔ لیکن آپ کے معمولات میں یہ خوشبودار اضافہ پریشان کر سکتا ہے۔ کیونکہ ہیئرپرفیوم آپ کے بالوں کو نقصان پہنچانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

بیوٹی ماہرین کا کہنا ہے کہ، اس بات پر غور کرنا ضروری ہے کہ آپ کے پرفیوم میں کون سے اجزاء موجود ہیں، کیونکہ ایسی مصنوعات میں ایتھائل الکوحل اور بھاری مصنوعی خوشبوشامل ہوسکتی ہے۔ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ ایسی مصنوعات کھوپڑی کی جلن، خشکی یا بالوں کے شافٹ کو نقصان پہنچا سکتی ہیں۔

جب بالوں کے پرفیوم میں الکوحل لگایا جاتا ہے تو یہ بالوں کو اس کے قدرتی تیل سے محروم کر سکتا ہے، جس کی وجہ سے یہ خشک، ٹوٹ پھوٹ کا شکار اور ٹوٹنے کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے۔

اس کے علاوہ، مصنوعی خوشبو کچھ افراد میں کھوپڑی کی جلن اور الرجی کے رد عمل کا سبب بن سکتی ہے۔

اگرچہ یہ آپ کے بالوں کی دیکھ بھال کاایک خوشگوار طریقہ ہوسکتا ہے، لیکن یہ صحت مند بالوں کے لئے ضروری نہیں ہے۔

دوسری جانب ڈاکٹرز کا ماننا ہے کہ، بالوں پر پرفیوم کا استعمال، بالوں کی دیکھ بھال کے بنیادی طریقہ کار سے زیادہ سوشل میڈیا ٹرینڈ کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارم اکثر بیوٹی پروڈکٹس اور معمولات کو مقبول بناتے ہیں، جو فوری جمالیاتی فوائد کا وعدہ کرتے ہیں ، اور بالوں کے پرفیوم پورے دن بالوں کو تازہ رکھنے کے طریقے کے طور پر مقبول ہوگئے ہیں۔

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ، یہ مصنوعات صحت مند بالوں کو برقرار رکھنے کے لئے ضروری نہیں سمجھی جاتی ہیں، اور بالوں کی دیکھ بھال کی بنیادی توجہ ایسے طریقوں پر ہونی چاہئے، جو بالوں اور سر کی صحت اور سالمیت کو فروغ دیتے ہوں، جیسے موئسچرائزنگ شیمپو اور کنڈیشنرز کا استعمال، زیادہ گرمی اور کیمیائی علاج سے بچنا، اور متوازن غذا کو برقرار رکھنا۔

اگر آپ اب بھی اس رجحان کو قبول کرنا چاہتے ہیں اور بالوں کا پرفیوم خریدنا چاہتے ہیں تو ، صحیح پرفیوم کا انتخاب کرتے وقت یہ یاد رکھیں،

بالوں کے پرفیوم کا اعتدال میں استعمال ممکنہ نقصان سے بچنے اور بالوں کی صحت کو برقرار رکھنے کی کلید ہے۔ ہمیشہ یاد رکھیں کہ اپنے بالوں پر بہت زیادہ پرفیوم کا استعمال حواس کو متاثر کرسکتا ہے۔

کچھ ہلکے اسپرے عام طور پر بالوں کو تسکین دیئے بغیر خوشگوار خوشبو حاصل کرنے کے لئے کافی ہوتے ہیں۔

ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ، بہتر یہ ہے کہ بالوں پر پرفیوم لگائیں اور کھوپڑی کے بجائے بالوں کی درمیانی لمبائی اور سروں پر توجہ مرکوز کریں، تاکہ جلن یاکسی بھی خطرے کو کم سے کم کیا جاسکے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ، یقینی طور پر کچھ ڈی آئی وائی ہیکس اور گھریلو اشیاء ایسی ہیں، جنہیں بالوں کے پرفیوم کے زیادہ قدرتی متبادل کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔

ایک مؤثر آپشن یہ ہے کہ، آپ اسپرے بوتل میں پانی کے ساتھ اپنے پسندیدہ ضروری تیل، جیسے لیوینڈر ، روزمیری ، یا کیمومائل کے کچھ قطرے ملا سکتے ہیں۔ یہ تیل نہ صرف خوشگوار خوشبو فراہم کرتے ہیں، بلکہ بالوں کی صحت کے لئے بھی مختلف فوائد پیش کرتے ہیں، جیسے نشوونما کو فروغ دینا اور چمک شامل کرنا۔

ایک اور آسان حل یہ ہے کہ عرق گلاب کا استعمال کیا جائے، جس میں ہلکی تازگی کی خوشبو ہوتی ہے اور کھوپڑی کو ہائیڈریٹ کرنے اور سکون دینے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔ متبادل کے طور پر، آپ لیموں یا سنترے جیسے ترش چھلکے کے ساتھ پانی ڈال سکتے ہیں اور اسے اپنے بالوں پر چھڑکنے سے پہلے کچھ گھنٹوں کے لئے چھوڑ سکتے ہیں۔

ڈاکٹرز کے مطابق، یہ قدرتی متبادل سخت کیمیکلز اور الکحل سے پاک ہیں، جوآپ کے بالوں اور کھوپڑی کو خوشبودار بناتے ہیں۔

lifestyle

Hair Care

beauty