Aaj News

فلپائن: میٹا نے 400 سے زائد فیسبک اکاؤنٹس معطل کردیے

میٹا نے فلپائن میں عام انتخابات سے قبل 400 سے زیادہ فیسبک ...
اپ ڈیٹ 07 اپريل 2022 12:51pm

میٹا نے فلپائن میں عام انتخابات سے قبل 400 سے زیادہ فیسبک اکاؤنٹس، پیجز اور گروپس کے نیٹ ورک کو معطل کر دیا ہے، کیونکہ فیس بک پیرنٹ نفرت انگیز تقریر اور غلط معلومات کو کچلنے کے لیے آگے بڑھ رہا ہے۔

سوشل میڈیا کمپنی نے کہا ہے کہ اکاؤنٹس میں فیس بک پیجز اور فلپائن کی نیو پیپلز آرمی سے منسلک گروپس شامل ہیں جو کہ ایک کالعدم تنظیم ہے۔

آن لائن نفرت انگیز تقاریر کے بارے میں خدشات بڑھ گئے ہیں کیونکہ امیدواروں اور حامیوں نے 9 مئی کو ہونے والے انتخابات کے لیے تیزی سے سوشل میڈیا کا رخ کیا ہے جس کے پس منظر میں کورونا وائرس وبائی امراض کی وجہ سے مہم کے روایتی طریقوں میں خلل پڑتا ہے۔

پچھلے مہینے ملک کے صدارتی امیدواروں نے سوشل میڈیا کمپنیوں کو غلط معلومات پھیلانے کے لیے ذمہ دار ٹھہرانے کی ضرورت پر زور دیا تھا۔

میٹا نے بدھ کے روز ایک بلاگ پوسٹ میں کہا کہ فلپائن میں مشتہرین کو اپنے اشتہار کی اجازت کے عمل کو مکمل کرنا ہوگا اور انتخابات، سیاست اور سماجی مسائل کے بعض زمروں کے اشتہارات پر 'ادائیگی کے لیے' ڈس کلیمر شامل کرنا ہوں گے۔

میٹا کی طرف سے یہ اقدام اس وقت سامنے آیا ہے جب اس نے گزشتہ ماہ یوکرین میں اپنے موقف کو تبدیل کیا جس نے عارضی طور پر تشدد کی کالوں کی اجازت دی اور اس کی مواد کی اعتدال پسندی کی پالیسی کو محدود کر دیا تاکہ سربراہ مملکت کی موت کی کالوں کو روکا جا سکے۔

سائنس

meta

Comments are closed on this story.