Aaj News

وفاق کا پنجاب سے فائرنگ واقعے کی انکوائری پر جے آئی ٹی تشکیل دینے کا مطالبہ

پی ٹی آئی کے کارکن جس نے حملہ آوار کو پکڑا اس کی ستائش کرتا ہوں، رانا ثناء اللہ
شائع 03 نومبر 2022 09:35pm
<p>فوٹو — فائل/ پی آئی ڈی</p>

فوٹو — فائل/ پی آئی ڈی

وفاقی وزیر داخلہ رانا ثناء اللہ کا کہنا ہے کہ وفاق نے عمران خان کے کنٹینر پر فائرنگ کے واقعے کی انکوائری کیلئے جے آئی ٹی تشکیل دینے کا مطالبہ کیا ہے۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے رانا ثناء اللہ نے کہا کہ ہم وزیر آباد فائرنگ کے واقعے کی پُر زور مذمت کرتے ہیں، گذشتہ 4 یا 5 سال سے سیاست میں نا شائستگی آگئی ہے، اس واقعے کی نہ صرف وزیراعظم شہباز شریف بلکہ قائد مسلم لیگ (ن) نواز شریف اور پوری پارٹی نے مذمت کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی کے کارکن جس نے حملہ آوار کو پکڑا اس کی ستائش کرتا ہوں، وزیر اعظم نے فوری طور پر حکومت پنجاب سے رپورٹ طلب کرنے کا حکم فرمایا ہے۔

رانا ثناء اللہ نے کہا کہ وزیراعذظم کی ہدایت پر وزارت داخلہ نے حکومت کو پنجاب کو اس معاملے کی انکوائری و تفتیش میں ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کرائی ہے۔

وزیر داخلہ نے مزید کہا کہ وفاق نے پنجاب حکومت سے تفتیش کیلئے سینئر افسران پر مشتمل جے آئی ٹی تشکیل دینے کا مطالبہ کیا ہے تاکہ ابتدائی مراحل سے ہی تفتیش کا عمل صاف ہو اور اصل صورتحال عام کے سامنے لایا جائے۔

ان کا کہنا تھا کہ 2017 اور 2018 مسلم لیگ ن مذہبی تشدد کا شکار رہی ہے، ہمارے اوپر فتوے جاری ہوئے ہیں، ہمارے بعض رہنما بشمول نواز شریف پر بھی حملے ہوئے لیکن ہم نے بار در گزر اور معافی سے کام لیا ہے۔

رانا ثناء اللہ نے کہا کہ پی ٹی آئی کی سوچ کی شدید مذمت کرتا ہوں جنہوں نے اپنے کارکن کے قتل کو سیاسی مقصد کے لئے استعمال کرنا شروع کردیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ملزم کی ویڈیو ریکارڈ ہو کر میڈیا پر نہیں آنی چاہیے تھی، وڈیو کس نے لیک کروائی ہے، اس پر وزیر اعلیٰ پرویز الٰہی اور پنجاب حکومت کو مستعفی ہونی چاہئے۔

Rana Sanaullah

JIT

PTI long march 2022

Imran Khan Container

Azadi March Nov3 2022

Comments are closed on this story.

مقبول ترین