Aaj News

ڈونلڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ مصر میں کیا کررہی ہیں ؟

سابق امریکی صدر کی بیٹی نے سیاست میں آنے کے حوالے سے بھی بتادیا
شائع 22 نومبر 2022 10:39pm

سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی بیٹی ایوانکا ٹرمپ نے مصر کے دورے کے دوران اپنے شوہر اور بچوں کے ساتھ گیزا کے اہرام کے سامنے اپنی تصاویر شیئر کردیں۔

ایوانکا نے ان تصویروں پر تبصرہ کرتے ہوئے لکھا کہ اہراموں پر ایک دن، اپنے خاندان کے ساتھ پہلی بار مصر کی خوبصورتی کو دیکھنے کا ایک بہت ہی خاص وقت ہے ۔

سابق امریکی صدر کی بیٹی نے سیاست میں نہ آنے کا اعلان بھی کردیا۔ ایوانکا نے یہ اعلان اس رات کیا جس رات ان کے والد 2024 کے انتخابات میں اپنے امیدوار بننے کا اعلان کر رہے تھے۔

ایوانکا نے کہا کہ انھوں نے اپنے بچوں اور اپنی نجی زندگی کو ترجیح دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

ایوانکا نے انسٹا گرام پر شائع اپنے بیان میں کہا کہ میں اپنے والد سے بہت پیار کرتی ہوں ، لیکن اس مرتبہ اپنے چھوٹے بچوں اور نجی زندگی کو ترجیح دینے کا انتخاب کرتی ہوں، انہیں بچوں سے ہم ایک خاندان کے طور پر بناتے ہیں۔ میں سیاست میں شامل ہونے کا ارادہ نہیں رکھتی۔

اپنے والد کی تقریر سے غیر حاضر رہنے والی ایوانکا نے مزید کہا کہ میں ہمیشہ اپنے والد سے محبت اور حمایت کرتی رہوں گی، لیکن میں ایسا سیاسی میدان سے باہر کروں گی۔ میں امریکی عوام کی خدمت کے اعزاز کے لیے شکر گزار ہوں اور میں اپنی انتظامیہ کی بہت سی کامیابیوں پر بھی ہمیشہ اس پر فخر کرتی رہوں گی۔

Ivanka Trump

Comments are closed on this story.

مقبول ترین