Aaj News

بدھ, اپريل 24, 2024  
15 Shawwal 1445  

کابینہ نے پنجاب الیکشن کیلئے 21 ارب دینے کی سمری دوبارہ پارلیمنٹ بھیجنے کی منظوری دیدی

کابینہ نے الیکٹرک بائیک اور رکشے کے لیے فنانسنگ فزی بلیٹی کی منظوری دے دی
اپ ڈیٹ 26 اپريل 2023 08:26pm
وفاقی کابینہ اجلاس۔ فوٹو — فائل
وفاقی کابینہ اجلاس۔ فوٹو — فائل

وفاقی کابینہ نے پنجاب انتخابات کے حوالے سے الیکشن کمیشن کو 21 ارب روپے کی وزارت خزانہ کی سمری ایک بار پھر پارلیمنٹ کو ریفر کرنے کی منظوری دے دی۔

وزیراعظم شہباز شریف کی زیرِ صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس پی ایم ہاؤس اسلام آباد میں منعقد ہوا۔

اعلامیے کے مطابق وفاقی کابینہ کے اجلاس میں سوات کے علاقے کبل میں کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ پولیس اسٹیشن میں ہوئے واقعہ کے نتیجے میں قیمتی جانی نقصان پر گہرے دکھ اور رنج کا اظہار کیا گیا اور شہداء کے لیے فاتحہ خوانی اور حادثے میں زخمی ہونے والے افراد کی جلد صحت یابی کے لیے دعا کی گئی۔

وزیراعظم نے وفاقی وزارت داخلہ کو کبل سوات کے سی ٹی ڈی اسٹیشن میں ہونے واقعہ کی تحقیقات میں وفاقی حکومت کا نمائندہ شامل کرنے کی ہدایت کی۔

شہباز شریف نے مزید ہدایت کی کہ پشاور پولیس لائن دھماکے میں شہید ہونے والوں کو جو پیکج دیا گیا اسی طرز پر شہداء پیکج کبل واقعہ میں شہید ہونے والوں کی بھی دیا جائے۔

اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ کابینہ نے پنجاب اور خیبر پختونخواہ کے عام انتخابات کے لئے الیکشن کمیشن آف پاکستان کو 21 بلین روپے کی فراہمی کے حوالے سے وزارت خزانہ کی سمری کو پارلیمنٹ کو ریفر کرنے کی منظوری دے دی۔

وفاقی کابینہ نے سرمایہ کاری بورڈ کی سفارش پر انویسٹ پاکستان کے لیے قانون سازی کرنے کی منظوری دے دی۔

اس قانون سازی کے ذریعے سرمایہ کاری بورڈ کے تحت انویسٹ پاکستان کا دفتر قائم کیا جائے گا جو کہ پبلک پرائیویٹ پارٹنر شپ میں کام کرے گا۔ مذکورہ قانون سازی سرمایہ کار دوست سروسز کی فراہمی کو یقینی بنانے میں مدد دے گی۔

وفاقی کابینہ نے وزارت بحری امور کی سفارش پر اِن لینڈ ریوینو سروس کے گریڈ21 کے افسر سیدین رضا زیدی کو ڈیپوٹیشن کی بنیاد پر کراچی پورٹ ٹرسٹ کا چیئرمین تعینات کرنے کی منظوری دے دی۔

کابینہ نے اقتصادی رابطہ کمیٹی کے 13 اپریل 2023 کو منعقد ہونے والے اجلاس میں کیے گئے فیصلوں کی توثیق کردی۔ان فیصلوں میں جنوبی وزیرستان کے انگور اڈا کسٹم اسٹیشن کو افغانستان اور وسطی ایشیائی ریاستوں کے لیے ایکسپورٹ لینڈ روٹ ڈیکلئیر کرنے کی منظوری شامل ہے۔

مزید برآں انہی فیصلوں میں ماحول دوست الیکٹرک بائیکس اور الیکٹرک رکشاز کا استعمال عام کرنے کے لئے فنانسنگ فسیلیٹی کی منظوری بھی شامل ہے جس کے تحت 5 لاکھ روپے کا قرضہ پرائم منسٹر یوتھ بزنس اینڈ ایگرکلچر لون اسکیم کے ذریعے صفر فیصد مارک اَپ پر دستیاب ہوگا۔

federal cabinet

National Assembly

Election Funds

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div