Aaj News

ہفتہ, جولائ 20, 2024  
13 Muharram 1446  

کھیتوں میں مزدوری کرنیوالی بھارتی لڑکی نے کیمسٹری میں پی ایچ ڈی کر لی

چیلنجوں کا سامنا کرنے کے باوجود ثابت قدمی اور لگن نے خاتون کو تعلیمی کامیابی تک پہنچایا
شائع 25 جولائ 2023 09:31pm

آندھرا پردیش میں کھیتوں میں مزدوری کرنے والی ایک پرعزم نوجوان خاتون ساکی بھارتی نے کیمسٹری میں پی ایچ ڈی مکمل کرلی۔

تعلیم اور مواقع تک محدود رسائی سمیت متعدد چیلنجوں کا سامنا کرنے کے باوجود بھارتی لڑکی کی ثابت قدمی اور لگن نے انہیں تعلیم کے میدان میں کامیابی تک پہنچایا۔

کامیابی کی راہ ہموار

مالی طور پر پسماندہ گھرانے سے تعلق رکھنے والی بھارتی لڑکی کو اپنے خوابوں کو پورا کرنے کے لیے اہم رکاوٹوں پر قابو پانا پڑا۔ اپنے گھر کی سب سے بڑی بیٹی کی حیثیت سے وہ اعلی تعلیم حاصل کرنے اور اپنی زندگی کو بہتر بنانے کے عزائم رکھتی تھیں۔

تاہم، غربت اور خاندانی حالات نے ابتدائی طور پر ان کی تعلیمی امنگوں میں رکاوٹ ڈالی۔ ان رکاوٹوں کے باوجود بھارتی خاتون کا عزم غیر متزلزل رہا۔

خاندان کی مالی تنگی کی وجہ سے ساکی بھارتی نے اپنی پڑھائی جاری رکھنے کے ساتھ ساتھ زرعی مزدور کے طور پر کام کرنا شروع کر دیا۔ اگرچہ اس کے لیے شادی کا انتظام کیا گیا تھا لیکن اس کے شوہر کی حمایت اور حوصلہ افزائی اس کی تعلیم کے حصول میں ایک اہم عنصر بن گئی۔

موقع سے فائدہ اٹھائیں

ساکی بھارتی کی علم کی پیاس اور غربت کی زنجیروں سے آزاد ہونے کی خواہش نے انہیں شری کرشنا دیوراج یونیورسٹی میں پی ایچ ڈی پروگرام میں داخلہ لینے پر مجبور کیا۔

ایک ماں اور ایک سرشار طالب علم کی حیثیت سے اپنے کردار کو متوازن کرتے ہوئے انہوں نے کیمسٹری کی تحقیق کی چیلنجنگ دنیا میں جھانک لیا۔

غیر متزلزل عزم اور لگن کے ساتھ بھارتی لڑکی نے اپنے تعلیمی سفر میں ثابت قدمی سے کام لیا۔ انہوں نے اس دقیانوسی تصور کو توڑ دیا کہ غربت تعلیم کی راہ میں ایک ناقابل تسخیر رکاوٹ ہے۔

متعدد مشکلات کا سامنا کرنے کے باوجود وہ فاتح بن کر ابھری اور اپنے پی ایچ ڈی مقالے کا کامیابی سے دفاع کیا۔

امید کی کرن

ساکی بھارتی کے ناقابل یقین سفر نے نہ صرف ان کی ذاتی عظمت کو اجاگر کیا ہے بلکہ مشکلات کے خلاف جدوجہد کرنے والے دوسروں لوگوں کے لیے بھی راستہ روشن کیا ہے۔

ان کی کامیابی نے بے شمار افراد میں امید پیدا کی ہے اور انہیں مشکل حالات کے باوجود اپنے خوابوں اور امنگوں کو پورا کرنے کی ترغیب دی ہے۔

india

Indian girl

andhra pradesh

farm labourer

Sake Bharathi

phd

phd in chemistry