Aaj News

پیر, مئ 27, 2024  
18 Dhul-Qadah 1445  

ابو ظہبی: شہریوں کی آسانی کے لیے ایک ایپ پر 33 خدمات کی فراہمی

''تم' ایپ کا مقصد شناخت، قومیت، رہائش اور ہرقسم کے ویزا اور رہائشی خدمات سے متعلق آسانی فراہم کرنا ہے
شائع 29 دسمبر 2023 12:37pm

ابوظہبی کا ڈیجیٹل پلیٹ فارم ’تم‘ صارفین کو شناخت، قومیت، رہائش اور ہرقسم کے ویزا اور رہائشی خدمات سے متعلق 33 مختلف خدمات فراہم کرتا ہے، تاکہ انہیں آسانی فراہم کی جاسکے۔

نئی اپ ڈیٹ کے مطابق پلیٹ فارم کے تحت 30 سے زائد سرکاری اداروں اور نجی شعبے کے بہت سے فراہم کنندگان کی 700 سے زائد خدمات تک رسائی فراہم کی گئی ہے۔

ان میں تمام رہائشی لین دین سے متعلق 23 خدمات، شہریت کے لین دین سے متعلق 5 خدمات اور شناختی دستاویزات سے متعلق 5 دیگر خدمات شامل ہیں۔ تمام خدمات آغاز سے لیکرلین دین کی مکمل تکمیل تک درخواست کے اقدامات کی وضاحت کرتی ہیں۔

رہائش

اس میں ابوظہبی کے رہائشیوں کے لیے گولڈن ریزیڈنسی کے لیے نامزدگی، فیملی ممبرز کے لیے رہائشی ویزا جاری کرنا، رہائشی اسپانسر کے طور پر اہل خانہ کے لیے رہائشی ویزا جاری کرنا اور رہائشی حیثیت میں ترمیم ، نیا رہائشی اور شناختی کارڈ جاری کرنا، گھریلو کارکنوں کے لیے رہائشی اجازت نامہ، گھریلو کارکنوں کے لیے ملازمت کے معاہدے میں ترمیم کرنا، حیثیت کو ایڈجسٹ کرنا، اور دیگر متعلقہ خدمات شامل ہیں۔

بروقت اطلاعات

’تم‘ پلیٹ فارم کا نیا ورژن تاخیر سے ادائیگیوں اور فوری مسائل کے بارے میں پیشگی الرٹ فراہم کرتا ہے جیسے کہ شناختی کارڈ یا ڈرائیونگ لائسنس کی میعاد ختم ہونا وغیرہ ، اس کے علاوہ صارفین کو دستیاب ڈسکاؤنٹ اور پروموشنز کے بارے میں مطلع کرنا ، جس سے ان کے وقت ، پیسہ اور کوشش کی بچت ہوتی ہے۔ یہ لائیو ویڈیو چیٹ کی خصوصیت کے ساتھ ماہانہ سروس بلوں کو تیزی سے اور آسانی سے ادا کرنے کی صلاحیت میں بھی مدد کرتا ہے ۔

مزید خصوصیات

تم کے نئے ورژن میں خاص طور پر معمر افراد،پُرعزم افراد اور سرمایہ کاروں کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ڈیزائن کی گئی خصوصیات شامل ہیں، جس کا مقصد صارفین کے تمام زمروں کے تجربات کو بہتر بنانا اور اسمارٹ ڈیجیٹل حل اپنانے کی حوصلہ افزائی کرنا ہے۔ اس میں ہوم سپورٹ کے لیے کیئر سینٹر کا بیڑا، انویسٹر لاؤنج اور وی آئی پی مجلس شامل ہیں۔

سرکاری خدمات سے آگے

اسٹریٹجک شراکت داری کی بنیاد پر’تم’ کی پیش کش سرکاری خدمات سے آگے تک پھیلی ہوئی ہیں، جس میں صارفین اتصالات، ڈی یو، ڈی اے آر بی، سالک، اے ڈی این او سی، اور بہت کچھ کی خدمات تک رسائی حاصل کرنے کے قابل ہیں. اپ ڈیٹ شدہ پلیٹ فارم میں محفوظ ادائیگی مرکز بھی شامل ہے جو صارفین کو بیک وقت اپنے بہت سے ماہانہ بلوں کی ادائیگی کرنے کے قابل بناتا ہے۔ لائیو ویڈیو چیٹ کی خصوصیت بھی نمایاں ہے، یہ ایجنٹوں کو اپنی ایپ کو نیویگیٹ کرکے صارفین کی دور دراز سے مدد کرنے کی اجازت دیتی ہے جس سے سپورٹ اور صارف کے تعامل دونوں میں اضافہ ہوتا ہے۔

ایک نظر میں آپ ’تم ’ پر کیا کیا کرسکتے ہیں؟

ابوظہبی ڈسٹری بیوشن کمپنی کے ساتھ پانی اور بجلی کے بل ادا کریں.

ابوظہبی پولیس کو نئے لائسنس کے لیے درخواست دیں یا ڈرائیونگ لائسنس کی تجدید کریں۔ یا ٹریفک جُرمانے کی ادائیگی کریں۔

محکمہ بلدیات اور ٹرانسپورٹ کی مواکیف سروس کے ساتھ نئے رہائشی پارکنگ پرمٹ کے لئے درخواست دیں۔

ابوظہبی کے محکمہ تعلیم و علم سے اپنے رپورٹ کارڈ کی تصدیق شدہ کاپی حاصل کرنے کی درخواست کریں۔

ابوظہبی کے محکمہ اقتصادی ترقی سے کمرشل لائسنس کے لئے درخواست دیں۔

UAE

ابوظہبی

Tamm app

UAE Residency

visa service