Aaj TV News

COVID-19 TOTAL DAILY
CASES 282,645 782
DEATHS 6,052 17
Sindh 122,759 Cases
Punjab 94,040 Cases
Balochistan 11,821 Cases
Islamabad 15,182 Cases
KP 34,432 Cases

'جس نے کشمیرکا سفیر بننا تھا، وہ آج کلبھوشن کا وکیل ہے'

30 جولائ 2020
چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرادری- فائل فوٹو
چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹو زرادری- فائل فوٹو

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے دعویٰ کیا ہے کہ حکومت نے کلبھوشن کو این آراودے دیا ہے۔حکومت کو ایف اے ٹی ایف کے نام پرآمرانہ اختیارات حاصل کرنے کی اجازت نہیں دیں گے۔حکومت چاہتی ہے اپوزیشن کچھ نہ بولے۔وزیراعظم عمران خان اپنے مشیروں کی کرپشن کا تحفظ کرتے ہیں۔

پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹوزرداری نے اسلام آباد میں پریس کانفرنس کی۔حکومت پرکڑی تنقیدکی، بولے، جس نے کشمیرکا سفیر بننا تھا، وہ آج کلبھوشن کا وکیل ہے۔ہمیں کسی این آر اوکی ضرورت نہیں، سب سے زیادہ این آر او وزیراعظم نے لیے، مالم جبہ، بی آرٹی، چینی اور آٹا چوری کرنے والوں کو این آر او دیا گیا۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہاکہ اسدقیصریادرکھیں وہ پی ٹی آئی کارکن نہیں، ایوان کےکسٹوڈین ہیں۔حکومت نےجوآج کیاوہ سمجھ سےبالاترہے۔واضح کرناچاہتاہوں نیب آرڈیننس پی ٹی آئی حکومت لیکرآئی۔ایف اےٹی ایف کےنام پر حکومت کوغیرضروری طاقتورنہیں بننےدینگے۔

سیاسی صورتحال پرمریم نوازکی خاموشی سے متعلق سوال کا جواب دیتے ہوئے چیئرمین پیپلزپارٹی کاکہناتھاکہ یہ ن لیگ کی مرضی ہے کہ کس نمائندے سے بیان دلوائیں۔

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے کہاکہ پیپلزپارٹی حکومت کی ہرآمرانہ سوچ کوبےنقاب کرتی رہےگی۔ کسی کی دھمکیوں سے ڈرکراپنے حقوق سے دستبردارنہیں ہوں گے۔