Aaj News

ایشیائی بینک پاکستان کو مختلف منصوبوں کیلئے 8 بلین ڈالر دے گا

اسلام آباد: ایشیائی ترقیاتی بینک نے اگلے تین سالوں کے دوران...
شائع 20 مارچ 2022 02:24pm
Photo: FILE
Photo: FILE

اسلام آباد: ایشیائی ترقیاتی بینک نے اگلے تین سالوں کے دوران پاکستان کے لیے مختلف منصوبوں اور پروگراموں کے لیے 8.7 بلین ڈالر دینے کا وعدہ کرلیا ہے۔

ایشیائی ترقیاتی بینک کے نائب صدر شیزن چین نے پاکستان کا پانچ روزہ دورہ مکمل کر لیا ہے جس کے دوران انہوں نے وزیراعظم عمران خان، اہم وزراء اور دیگر اعلیٰ سرکاری حکام سے ملاقاتیں کیں۔

بزنس ریکارڈر کے مطابق ایشین ڈولپمنٹ بینک سے 8.7 بلین ڈالر کی مالی امداد اگلے تین سالوں کے دوران پائپ لائن میں ہے۔

ذرائع نے انکشاف کیا ہے کہ حکومت اگلے تین ماہ میں بینک سے 400 ملین ڈالر کی توقع کر رہی ہے، جس سے رواں مالی سال کے دوران مجموعی کمٹمنٹ 2.5 بلین ڈالر تک پہنچ جائے گی۔

شیزن چین نے کورونا وائرس وبائی امراض سے پاکستان کی معاشی بحالی اور ملک کے ترقیاتی ایجنڈے میں تعاون کے لیے اے ڈی بی کے عزم کا اعادہ کیا۔

شیزن چین نے وزیر خزانہ اور ریونیو شوکت ترین، وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب، وزیر توانائی حماد اظہر، وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے موسمیاتی تبدیلی ملک امین اسلم، ڈپٹی چیئرمین پلاننگ کمیشن محمد علی سے ملاقاتوں میں اے ڈی بی کے جاری اور ابھرتے ہوئے تعاون کے شعبوں پر تبادلہ خیال کیا۔

اس حوالے سے شیزن چین نے کہا کہ "پاکستان کے عوام نے کورونا کے مقابلہ میں غیر معمولی لچک کا مظاہرہ کیا ہے اور ملک کی معاشی بحالی کی طرف تیزی سے بڑھ رہی رفتار اس کا ثبوت ہے۔"

بینک کے نائب صدر شیزن چین نے اسلام آباد میں نیشنل پاور کنٹرول سینٹر کا دورہ کیا جہاں انہیں ملک کے پاور لوڈ مینجمنٹ سسٹم اور اے ڈی بی کی فنانسنگ سہولت کے تحت اس کے توسیعی منصوبوں کے بارے میں بریفنگ دی گئی۔ انہوں نے اسلام آباد کے قریب ایک بنیادی ہیلتھ یونٹ کا دورہ کیا جسے اے ڈی بی کے ایکسیس ٹو کلین انرجی پروگرام کے تحت سولر پینلز سے لیس کیا گیا ہے۔

اے ڈی بی کے نائب صدر نے پنجاب کے صوبائی وزیر خزانہ مخدوم ہاشم جواں بخت اور پلاننگ اینڈ ڈویلپمنٹ بورڈ کے چیئرمین ایم عبداللہ خان سنبل سمیت دیگر سینئر حکام سے بھی ملاقات کی۔

انہوں نے لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے صدر میاں نعمان کبیر کے ساتھ نجی شعبے کی شراکت داری کو مضبوط بنانے کے لیے اے ڈی بی کے تعاون پر تبادلہ خیال کیا۔

ایشین بینک کی مدد سے میکرو اکنامک مینجمنٹ اور لچک کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے، اور انفراسٹرکچر اور شہری شعبے کی سرمایہ کاری جو دیہی رابطوں اور شہری خدمات کو سپورٹ کرتی ہے۔

پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ کے لیے بینک کی حمایت اور مالیات تک بہتر رسائی نے مسابقت اور نجی شعبے کی ترقی کو فروغ دیا ہے۔

پاکستان

ADB

کاروبار

Asian Development Bank

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div