Aaj News

بلدیاتی انتخابات کے بائیکاٹ کے بعد ایم کیو ایم کو شیخ رشید کا مشورہ

'زرداری ایک کو لندن دوسرے کو رائیونڈ چھوڑ کر آئیں گے'
شائع 15 جنوری 2023 10:37am

سربراہ عوامی مسلم لیگ اورسابق وزیرداخلہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ ایم کیو ایم الیکشن بائیکاٹ کے ساتھ ساتھ حکومتی اتحاد سے بھی باہرنکلے۔ عمران خان نے سیاست کا انداز بدل دیا ہے۔

حلقہ بندیوں پرتحفظات کا اظہاراورالیکشن کےالتوا کا مطالبہ کرنے والی ایم کیو ایم نے گزشتہ رات کراچی اورحیدرآباد میں ہونے والے بلدیاتی انتخابات سے بائیکاٹ کا اعلان کیا تھا۔

اس پرتبصرہ کرنے والے شیخ رشید نے اپنی ٹویٹ میں لکھا کہ پیپلز پارٹی ایم کیو ایم کی جنم جنم کی مخالف ہے۔ایم کیوایم الیکشن بائیکاٹ کے ساتھ حکومتی اتحاد سے بھی باہر نکلے۔

ن لیگ کے مستقبل کی پیشگوئی کرنے والے شیخ رشید کے مطابق شہبازشریف کو بھی اعتماد کا ووٹ لینا ہوگا۔نوازشریف بھی واپس نہیں آئیں گے اوران کی سیاست پر قل پڑھا جائے گا۔ کاؤنٹ ڈاؤن شروع ہوچکا ہے، 15 اپریل تک جنرل الیکشن شیڈول بھی آجائے گا۔

انہوں نے لکھا کہ عمران خان نے سیاست کا انداز بدل دیا ہے۔

ن لیگ کی اہم اتحادی پیپلزپارٹی کے حوالے سے شیخ رشید نے لکھا کہ زرداری ن لیگ سے پرانا حساب پورا کررہے ہیں، وہ ایک کو لندن دوسرے کو رائیونڈ چھوڑ کر آئیں گے۔ پی ڈی ایم کو مقابلے پرآنے کا مشورہ دیتے ہوئے سابق وزیرداخلہ نےمتنبہ کیا کہ بصورت دیگر کہ داستان پارینہ بن جائے گی۔

شیخ رشید نے ملکی معاشی صورتحال کے تناطرمیں لکھا کہ وزیرخزانہ کے بیان کے بعد فارن کمرشل اکاؤنٹ بھی لوگوں نے خالی کرنا شروع کردیے ہیں۔ ایک طرف آٹے کی لائن ہوگی تو دوسری طرف بینک کے شٹرڈاؤن ہوں گے۔

Nawaz Sharif

Sheikh Rasheed

imran khan

MQM Pakistan

Sindh Local Bodies Election

Local Bodies 15 Jan

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div