Aaj News

ہفتہ, اپريل 20, 2024  
11 Shawwal 1445  

سپریم کورٹ کا فیصلہ نہ مانا گیا تو سڑکوں پر نکلوں گا، عمران خان

نیب جنرل (ر) قمر جاوید باجوہ کنٹرول کرتے تھے، پی ٹی آئی چیئرمین
شائع 02 مئ 2023 09:14pm
چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان۔ فوٹو — اسکرین گریب/ فائل
چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان۔ فوٹو — اسکرین گریب/ فائل

سابق وزیراعظم اور چیئرمین پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) عمران خان کا کہنا ہے کہ انتخابات پر سپریم کورٹ کا فیصلہ نہ مانا گیا تو میں سڑکوں پر نکلوں گا۔

نجی ٹی وی 92 نیوز کو دیے گئے انٹرویو میں عمران خان نے کہا کہ سپریم کورٹ کا کام یہ نہیں ان کے فیصلے پر عملدرآمد ہوگا یا نہیں بلکہ انہیں آئین کے تحت فیصلہ کرنا چاہئے اور اگر سپریم کورٹ کے فیصلے پر عملدرآمد نہ ہوا تو ہم سڑکوں پر نکلیں گے۔

انہوں نے کہا کہ اسمبلیاں توڑنےکا افسوس نہیں، آئین کہتا ہے 90 روز میں الیکشن کرائیں، آئین پر عملدرآمد کے لئے ہم سپریم کورٹ کے ساتھ کھڑے ہیں۔

پی ٹی آئی چیئرمین کا کہنا تھا کہ پاکستان میں قانون کی حکمرانی نہیں ہوگی تو ملک نہیں چلےگا، پتہ چلا ہے 2018 کے الیکشن میں ہماری نشستیں کم کرائی گئیں اور اب مجھےحکومت سے باہر رکھنےکے لئے کتنی بڑی قیمت ادا کی جا رہی ہے۔

سابق آرمی چیف سے متعلق سابق وزیراعظم نے دعویٰ کیا کہ قومی احتساب بیورو (نیب) جنرل (ر) قمر جاوید باجوہ کنٹرول کرتے تھے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ ایک کروڑ اوور سیز پاکستانی سرمایہ کاری اسی لئے نہیں کرتے کیونکہ لوگوں کی ملک سے امید ختم ہوگئی ہے، لوگ بیرون ملک جا رہے ہیں، تھوڑے عرصے میں 9 لاکھ افراد پاکستان چھوڑ کر جا چکے ہیں۔

قائد ن لیگ اور آصف زردارے کے حوالے سے چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ نوازشریف نے اقتدار میں آنے کے بعد 17 فیکٹریاں بنائیں، نواز اور زرداری نے ہمیشہ کرپٹ لوگوں کو نوازا۔

ان کا کہنا تھا کہ سندھ کے عوام زیادہ تبدیلی چاہتے ہیں، جو پہلے ایم کیوایم کرتی تھی پیپلز پارٹی اندرون سندھ میں وہی ظلم کرتی ہے۔

Federal govt

imran khan

Supreme Court of Pakistan

Elections

Politics May 2 2023

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div