Aaj News

منگل, مئ 28, 2024  
19 Dhul-Qadah 1445  

اسموگ کے تدارک کے اقدامات نہ کرنیوالے اینٹوں کے بھٹہ مالکان کیخلاف کارروائی کا حکم

نگراں وزیر اعلیٰ پنجاب کا ملتان میں نشتر اسپتال ٹو پراجیکٹ 31 دسمبر تک مکمل کرنے کا حکم
اپ ڈیٹ 20 اکتوبر 2023 11:46pm
نگراں وزیر اعلیٰ پنجاب محسن نقوی کا اسموگ کے تدارک کے اقدامات نہ کرنیوالے اینٹوں کے بھٹہ مالکان کیخلاف کارروائی کا حکم۔ فوٹو ــ اسکرین گریب
نگراں وزیر اعلیٰ پنجاب محسن نقوی کا اسموگ کے تدارک کے اقدامات نہ کرنیوالے اینٹوں کے بھٹہ مالکان کیخلاف کارروائی کا حکم۔ فوٹو ــ اسکرین گریب

وزیر اعلیٰ پنجاب محسن نقوی نے ملتان کا اچانک دورہ کیا اور اسموگ کے تدارک کے اقدامات نہ کرنیوالے اینٹوں کے بھٹہ مالکان کیخلاف کارروائی اور نشتر اسپتال ٹو پراجیکٹ 31 دسمبر تک مکمل کرنے کا حکم دیا۔

نگراں وزیراعلیٰ پنجاب محسن نقوی نے نشتر اسپتال ٹو میں آوٹ ڈور، زیرتعمیر ایمرجنسی، ریڈیا لوجی، آپریشن تھیٹرز اور دیگر شعبوں کا معائنہ کیا۔

محسن نقوی نے تعمیراتی اور دیگر امور کو جلد مکمل اور نشتر ٹو کو فنکشنل کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ نشتر ٹو اسپتال ملتان اور گرد و نواح کے عوام کی اشد ضرورت ہے۔

انھوں نے کہا کہ نشتر ٹو کی تکمیل سے نشتر اسپتال پر مریضوں کا بوجھ کم ہوگا۔ اسپتال میں 300 کی گنجائش کے باوجود 900 بچوں کا علاج ہونا قابل تعریف ہے۔

دوران سفر محسن نقوی شجاع آباد روڈ پر بھٹہ خشت سے نکلتا کالا دھواں دیکھ کر رُکے اور خود اینٹوں کے بھٹے پر پہنچ گئے۔ وزیر اعلیٰ نے اسموگ کے سدباب کے اقدامات پر عملدرآمد نہ کرنے پر سخت برہمی کا اظہار کیا۔

وزیراعلیٰ نے ڈی سی ملتان کو فوری طور پر طلب کرکے اینٹی اسموگ اقدامات کے تحت بھٹہ مالکان کے خلاف کارروائی کی ہدایت کی اور حکم دیا کہ زگ زیگ ٹیکنالوجی کے بغیر چلنے والے تمام بھٹے سیل کردئیے جائیں۔

راولپنڈی کا دورہ

ذرائع کے مطابق ملتان کے بعد نگراں وزیر اعلیٰ پنجاب محسن نقوی ہنگامی دورے پر راولپنڈی پہنچ گئے، چیف سیکرٹری پنجاب زاہد اختر زمان بھی ان کے ہمراہ ہیں۔

وزیر اعلیٰ پنجاب رنگ روڈ منصوبے پر ہونے والے انتظامات کا جائزہ لیں گے، کمشنر راولپنڈی لیاقت علی چھٹہ منصوبے پر وزیراعلیٰ کو بریفنگ دیں گے۔

وزیراعلی پنجاب ، کمشنر راولپنڈی کے دفتر میں اجلاس کی صدارت کریں گے، اجلاس میں راولپنڈی میں ہونے والے دیگر ترقیاتی منصوبوں پر بریفنگ دی جائے گی۔

punjab

smog

mohsin naqvi

lahore smog condition