Aaj News

پیر, مارچ 04, 2024  
22 Shaban 1445  

اسرائیلی قبضے کیخلاف پاکستان فلسطینیوں کی مدد کرے، حماس رہنما اسماعیل ہنیہ کا مطالبہ

اسلام آباد میں حرمت مسجد اقصیٰ کانفرنس سے خطاب
اپ ڈیٹ 07 دسمبر 2023 12:52am

حماس کے سینئر سیاسی رہنما اسماعیل ہنیہ نے بدھ کو جناح کنونشن سینٹر میں منعقدہ ”حرمتِ مسجد اقصیٰ اور امت مسلمہ کی ذمہ داری“ کے موضوع پر نیشنل ڈائیلاگ سے عملی طور پر خطاب کیا اور اسرائیلی قبضے کے خلاف پاکستان کی حمایت کا مطالبہ کیا۔

اسماعیل ہنیہ نے اپنے خطاب کہا کہ اسرائیل کے اقدامات بشمول تقریباً 16,000 فلسطینیوں کی گرفتاری اور مقدس مقامات کی بے حرمتی بین الاقوامی اصولوں کی خلاف ورزی ہے۔

انہوں نے فلسطینی علاقوں پر اسرائیلی قبضے میں اضافے کا حوالہ دیتے ہوئے اوسلو معاہدے پر عمل درآمد نہ ہونے پر مایوسی کا اظہار کیا۔

ہنیہ نے اسلامی ممالک اور اسرائیل کے درمیان سفارتی تعلقات کے قیام کے خلاف خبردار کرتے ہوئے کہا کہ اس سے فلسطینی کاز کو شدید نقصان پہنچے گا۔

پاکستان کی بطور ایک بہادر قوم تعریف کرتے ہوئے انہوں نے مشورہ دیا کہ اگر اسرائیل کو پاکستان کی طرف سے مزاحمت کا سامنا کرنا پڑا تو ظلم کا سلسلہ بند ہو سکتا ہے۔

پاکستان کی جانب سے حمایت کی امید ظاہر کرتے ہوئے انہوں نے ملک کو مجاہدین کی سرزمین کہا۔

ہنیہ نے دعویٰ کیا کہ اسرائیل نے غزہ پر مستقل تباہی کے ارادے سے اچانک حملے کا منصوبہ بنایا تھا۔

انہوں نے حماس مجاہدین کے حملوں کو اپنے دفاع کے طور پر جائز قرار دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے اسرائیل کے قبضے کے منصوبوں کو آگے بڑھایا۔

انہوں نے فلسطینیوں کی پاکستان سے بہت زیادہ توقعات کا اعتراف کیا اور ملک کی طاقت پر اعتماد کا اظہار کیا۔

اسماعیل ہنیہ نے دعویٰ کیا کہ حماس اس وقت اسرائیل کے جدید ترین ہتھیاروں کا مقابلہ کر رہی ہے، اور اسرائیل کے ارادوں کو ناکام بنانے کے عزم پر زور دیا ہے۔

جنگ میں 20,000 سے زیادہ فلسطینیوں کی شہادتوں کے باوجود، ہنیہ نے اسرائیل کو پسپائی پر مجبور کرنے کی پاکستان کی صلاحیت پر اظہار خیال کیا۔

آخر میں، انہوں نے یہودیوں کو دنیا بھر میں مسلمانوں کا سب سے بڑا دشمن قرار دیا۔

انہوں نے جنگ میں فلسطینیوں کی قربانیوں کو اجاگر کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کی طاقت ممکنہ طور پر جاری تنازع کو روک سکتی ہے۔

Israel

پاکستان

Gaza War

Ismail Hania

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div