Aaj News

جمعہ, اپريل 19, 2024  
10 Shawwal 1445  

انسانی ناخن جتنی مچھلی جو گولی کے دھماکے سے بھی تیز آواز نکالتی ہے

مادہ مچھلیاں آوازیں کیوں نہیں نکال سکتیں؟
شائع 29 فروری 2024 09:40pm

دنیا میں ایکی ایسی مچھلی بھی ہے جو سائز میں تو انسان کے ناخن کی چوڑائی کے برابر ہے، لیکن اس کی آواز بندوق کی گولی کی طرح دھماکے دار ہے۔

سائنسی جریدے پروسیڈنگز آف دی نیشنل اکیڈمی آف سائنسز (پی این اے ایس) میں شائع ہونے والی تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ میانمار کی ندیوں میں ایک ایسی مچھلی پائی جاتی ہے جس کا سائز تقریباً 12 ملی میٹر ہے، اس مچھلی کا نام ”ڈینیونیلا سیریبرم“ ہے، اس قسم سے تعلق رکھنے والی نر مچھلی ایمبولینس کے سائرن یا جیک ہیمر کے برابر آوازیں نکال سکتی ہے جو 140 ڈیسیبل سے زیادہ ہوتی ہے۔

تحقیقی مقاملے میں کہا گیا ہے کہ مچھلیوں میں آواز پیدا کرنے کا سب سے عام طریقہ تیراکی کے دوران ان کے مثانے کی تھرتھراہٹ ہوتا ہے، یہ ایک گیس سے بھرا عضو ہوتا ہے جو اچھال یا پانی میں اوپر اٹھنے کو کنٹرول کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے، یہ پٹھوں کی خصوصی تھرتھراہٹ تال میل سے چلتا ہے۔

عرب کے صحراؤں میں پائی جانے والی انوکھی مچھلی

تاہم، مچھلیوں میں سب سے چھوٹا دماغ رکھنے والی ڈینیونیلا سیریبرم کی پیدا کی جانے والی تھرتھراہٹ کی آواز کی پیداوار کا طریقہ کار اب تک ایک معمہ بنا ہوا تھا، کیونکہ تیراکی کے مثانے سے متعلق پٹھوں کے میکانزم نے آواز کی ابتدا کے لیے کوئی معقول وضاحت فراہم نہیں کی تھی۔

برلن کی شاریٹے یونیورسٹی کے سائنس دانوں نے پایا کہ مچھلی میں آواز کی پیداوار کا ایک منفرد نظام ہے، جس میں ڈرمنگ کارٹلیج، مخصوص پسلی اور تھکاوٹ سے بچنے والے عضلات شامل ہیں۔ یہ مچھلی کو انتہائی قوتوں پر ڈرمنگ کارٹلیج کو تیز کرنے اور تیز دھڑکن پیدا کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

سائنس دانوں کی ٹیم نے آواز کی پیداوار کے طریقہ کار کی تحقیقات کے لیے تیز رفتار ویڈیو ریکارڈنگ کا استعمال کیا۔

انہوں نے پایا کہ آواز پیدا کرنے کے لیے، ایک پسلی جو تیراکی کے مثانے کے ساتھ ہوتی ہے، اسے خاص عضلات کے ذریعے کارٹلیج کے ایک ٹکڑے میں منتقل کیا جاتا ہے۔ جب پسلی نکلتی ہے تو یہ تیراکی کے مثانے سے ٹکراتی ہے اور ڈھول کی آواز نکالتی ہے۔

نر میں یہ پسلی زیادہ سخت ہوتی ہے، جس کی وجہ سے مادہ آوازیں نہیں نکال پاتیں۔

سائنس دانوں نے اس بات کا تعین نہیں کیا کہ مچھلی اتنی تیز آوازیں کیوں نکالتی ہے لیکن یہ تجویز کیا ہے کہ یہ آواز گدلے پانیوں کو نیویگیٹ کرنے میں مدد دے سکتی ہے یا یہ ایک جارحانہ حربہ ہے جسے نر مسابقت سے خبردار کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

Danionella cerebrum

World's Loudest Fish

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div