Aaj News

بدھ, مئ 22, 2024  
13 Dhul-Qadah 1445  

شاہ رخ خان کی ڈان کے روپ میں واپسی

فلم میں شاہ رخ خان کی بیٹی سہانا خان بھی ڈیبیو کرتی نظر آئیں گی
شائع 24 اپريل 2024 02:34pm

پنک ولا کی ایک رپورٹ کے مطابق شاہ رخ خان اپنی اگلی فلم کنگ میں ڈان کا کردار ادا کرتے نظر آئیں گے جس میں ان کی بیٹی سہانا خان بھی تھیٹر میں ڈیبیو کرتی نظر آئیں گی۔

سوجوئے گھوش کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم کو شاہ رخ خان اور گوری خان کی ’ریڈ چلیز انٹرٹینمنٹ‘ پروڈیوس کرے گی۔

رپورٹ کے مطابق شاہ رخ خان ناظرین کے لئے فلمیں بنا رہے ہیں اور انہیں گرے رنگ میں دیکھنے کی خواہش سے بخوبی واقف ہیں۔ کنگ ان کا جنون پروجیکٹ ہے اور وہ سدھارتھ آنند اور سوجوئے گھوش کے ساتھ پروجیکٹ کے تمام پہلوؤں پر احتیاط سے کام کر رہے ہیں۔ رپورٹ میں ذرائع کے حوالے سے بتایا گیا ہے کہ انہوں نے شاہ رخ خان کے لیے گرے رنگ کے ایک بہت ہی ٹھنڈے رویے والے کردار کو تخلیق کیا ہے۔

رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ کردار کی ڈیزائننگ کو حتمی شکل دینے کے بعد سدھارتھ آنند فی الحال بین الاقوامی اسٹنٹ ٹیموں کے ساتھ ایکشن بلاکس پر کام کر رہے ہیں۔

ذرائع نے مزید بتایا کہ شاہ رخ خان تخلیقی عمل کی نگرانی کر رہے ہیں اور سہانا کے ساتھ کچھ نئے دور کے ایکشن مناظر پر تربیت حاصل کر رہے ہیں۔

بالی ووڈ اسٹار نے اپنے اداکاری کیریئر کے دوران منفی کردار ادا کیے ہیں۔ انہوں نے 1993 میں رومانٹک تھرلر ڈر، عباس مستان کی 1993 کی انتقامی تھرلر بازیگر اور 1994 کی نفسیاتی تھرلر انجم میں ولن کا کردار ادا کیا۔

فرحان اختر کی کرائم تھرلر فرنچائز میں خان کا سب سے مقبول منفی کردار ڈان کا کردار ہے۔

اس سے قبل رپورٹس میں کہا گیا تھا کہ شاہ رخ خان نے کنگ میں 2 ارب روپے کی بڑی سرمایہ کاری کی ہے۔

رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ سوجوئے گھوش اور سدھارتھ آنند نے ایکشن فلک کو تیار کرنے کے لئے ہاتھ ملایا ہے جس کا بجٹ 2 ارب روپے ہے۔

اطلاعات کے مطابق فلم کی تخلیقی ٹیم نے گزشتہ ایک سال کے دوران پری پروڈکشن پلاننگ اور اسکرپٹ ڈیولپمنٹ اور ایکشن سیکوئنس پر توجہ مرکوز کرنے کے لئے کام کیا ہے۔

وریں اثنا، اس معاملے سے باخبر ذرائع نے انکشاف کیا کہ فلم ساز ’کنگ‘ ٹیم میں شامل ہونے کے لئے مغرب کے عالمی شہرت یافتہ اسٹنٹ کوآرڈینیٹرز کے ساتھ بات چیت کر رہے ہیں۔

lifestyle

shah rukh khan

BOLLYWOOD STAR

show bizz