Aaj News

بدھ, جون 12, 2024  
06 Dhul-Hijjah 1445  

گلیوں کی صفائی کرنے والے خاکروب نے 5 لاکھ روپے اصل مالک کو لوٹا دیے

اپنے ایماندارانہ عمل کا کوئی انعام لینے سے انکار کر دیا
شائع 18 مئ 2024 11:16am

اسلام آباد میں ایک خاکروب نے ایمانداری اور دیانت داری کا دل کھول کر مظاہرہ کرتے ہوئے سیکٹر جی 13 کی گلیوں کی صفائی کے دوران ملنے والے 5 لاکھ روپے اپنے اصل مالک کو واپس کر دیے۔

تفصیلات کے مطابق ایچ نائن ٹو کچی آبادی کے رہائشی نور مسیح سیکٹر جی 13 میں صفائی ستھرائی کا کام کرتا ہے۔ گذشتہ ہفتے، کام کے دوران، مسیح سیکٹر جی-13 کی گلیوں کی صفائی کر رہا تھا۔

سوئیپر نے ڈاکٹر بن کر درجنوں مریضوں کا چیک اپ کر ڈالا، ویڈیو وائرل

جب وہ ایک گلی کے کنارے مختلف گھروں سے کچرا جمع کر رہا تھا، تو اس نے ایک چونکا دینے والا انکشاف کیا ۔ اسے ایک بیگ ملا، جس میں 500،000 روپے تھے۔

مسیح نےاپنے بیٹے کے ساتھ بیٹھ کر سوچا کہ اب اسے کیا کرنا چاہیے۔ ایمانداری اور انصاف کے اصولوں کو برقرار رکھنے کے عزم کے ساتھ، مسیح نے رقم اصل مالک کو واپس لوٹانے کا فیصلہ کیا۔ اور انتظار کرنے لگا کہ کوئی سامنے آئے اور رقم کا دعوی کرے۔

اس کے صبر اور اخلاقی عزم کا صلہ جلد ہی مل گیا جب محمد اکرم نامی شخص اس کے پاس آیا۔

یہ اندازہ لگانے کے لیے کہ اکرم گمشدہ رقم کا مالک ہوسکتا ہے، مسیح نے اس دن کھوئے گئے رقم کی تفصیلات پوچھی۔ مسیح کی پوچھ گچھ کا جواب دیتے ہوئے اکرم نے تصدیق کی کہ وہ واقعی ایک بڑی نقد رقم کھو چکا ہے۔

مسیح نے بغیر کسی ہچکچاہٹ کے فوری طور پر پوری رقم اکرم کو واپس کر دی اور اپنے ایماندارانہ عمل کا کوئی انعام قبول کرنے سے انکار کر دیا۔

اکرم نے بعد میں پوری رقم 500،000 روپے کی تصدیق کی اور شکریہ کے طور پر مسیح کو 15،000 روپے کا انعام دیا۔

اس واقعے کو بیان کرتے ہوئے، مسیح نے اخلاقی اقدار کو برقرار رکھنے اور دوسروں کو نقصان نہ پہنچانے کو یقینی بنانے کے اپنے عزم کا اعادہ بھی کیا۔

pakistanis

pakistani sweeper