Aaj News

بدھ, جون 12, 2024  
06 Dhul-Hijjah 1445  

’ثانیہ اور اذہان‘: ٹینس اسٹار نے بیٹے کے نام کے ساتھ تصویر پوسٹ کی

پوسٹ شعیب ملک سے طلاق کے اعلان کے چند ماہ بعد سامنے آئی ہے
شائع 22 مئ 2024 12:17pm

بھارتی ٹینس اسٹار ثانیہ مرزا نے حال ہی میں سوشل میڈیا پر ایسی تصاویر شیئر کی ہیں، جن سے ان کے فالوورز بہت خوش ہیں۔ ثانیہ مرزا نے اپنی زندگی کی ایک جھلک پیش کرتے ہوئے اپنے گھر کی ایک نئی نام پلیٹ کی تصویر شیئر کی ہے، جس پر ان کا اور ان کے بیٹے کا نام لکھا ہوا تھا۔ ایک لکڑی کی نام پلیٹ پر ”ثانیہ اور اذہان“ کے الفاظ لکھے ہوئے ہیں۔

دیگر تصاویر میں انہیں اپنے خاندان اور دوستوں کے ساتھ اچھا وقت گزارتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

یہ پوسٹ پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شعیب ملک سے طلاق کےاعلان کے چند ماہ بعد سامنے آئی ہے۔ اداکارہ ثنا جاوید کے ساتھ شادی کے بعد ثانیہ مرزا کے اہل خانہ نے سوشل میڈیا پر تصدیق کی تھی کہ ان کی اور شعیب ملک کی طلاق کو ’چند ماہ‘ ہو چکے ہیں۔

طلاق نے ایک ہائی پروفائل شادی کے اختتام کو نشان زد کیا، جس نے سالوں بعد پاکستان اورہندوستان دونوں میں بہت دلچسپی پیدا کی۔ ان کا ایک پانچ سالہ بیٹا اذہان ہے، جو فی الحال ہندوستانی ٹینس کھلاڑی کے ساتھ رہ رہا ہے۔

بیان میں کہا گیا کہ، ثانیہ نے ہمیشہ اپنی ذاتی زندگی کو عوام کی نظروں سے دور رکھا ہے۔ تاہم آج ان کے لیے یہ بتانے کی ضرورت پیدا ہو گئی ہے کہ شعیب اور ان کی طلاق کو چند ماہ ہو چکے ہیں۔ وہ شعیب کو ان کے آگے کے نئے سفر کے لئے نیک خواہشات پیش کرتی ہیں۔

ان کی زندگی کے اس حساس دور میں ہم تمام مداحوں اور خیر خواہوں سے درخواست کرتے ہیں کہ وہ کسی بھی قیاس آرائی سے گریز کریں اور ان کی پرائیویسی کی ضرورت کا احترام کریں۔ یہ انکشاف دونوں کھلاڑیوں کے درمیان کشیدہ تعلقات کے بارے میں قیاس آرائیوں کے بعد سامنے آیا، جنہوں نے اپریل 2010 میں شادی کی تھی۔

شیئر کیے جانے کے بعد سے ثانیہ مرزا کی پوسٹ پر آن لائن کافی رد عمل سامنے آیا ہے۔ اس نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر ایک لاکھ سے زیادہ لائکس جمع کیے ہیں۔

ایک صارف نے دل کے ایموجی کے ساتھ لکھا کہ،“خواتین مختلف انداز میں چمکتی ہیں جب وہ زہریلے لوگوں اور رشتوں کو پیچھے چھوڑ دیتی ہیں۔ ایک اور نے کہا، “مضبوط خاتون آزاد خواتین۔ فخر ہے۔ جبکہ ایک صارف نے لکھا کہ، “اب تک کی سب سے اچھی چیز ..!!!! ماما اور ایزی۔ “

Celebrities

Sania Mirza

lifestyle