Aaj News

عمران خان کا حشر اشرف غنی سے بھی بدتر ہو گا: مولانا فضل الرحمان

پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے...
شائع 10 مارچ 2022 03:52pm
Photo: FILE
Photo: FILE

پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے اپوزیشن کو دھمکیاں دینے پر وزیراعظم عمران خان کو کہا ہے کہ عمران کو غیر ملکی طاقتوں نے حکومت میں کھڑا کیا تھا اور اب وہ عوامی نعرے کا سہارا لے رہے ہیں جیسے "ان کی کشتی الٹ رہی ہے"۔

اسلام آباد میں وزیر دفاع پرویز خٹک کے بھائی لیاقت خٹک کے گھر پریس کانفرنس کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمان نے دعویٰ کیا کہ عمران کو امریکہ، اسرائیل اور بھارت سے غیر ملکی فنڈنگ ملتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان نے امریکہ کے کہنے پر چین کو ناراض کیا۔

پی ڈی ایم کے سربراہ نے کہا کہ عمران خان اپوزیشن کو دھمکیاں دے رہے ہیں کہ تحریک عدم اعتماد کی شکست کے بعد وہ ان کے خلاف کارروائی کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کا حشر افغانستان کے اشرف غنی سے بھی بدتر ہو گا، جو 15 اگست 2021 کو طالبان کے کابل میں بند ہونے کے بعد ملک سے فرار ہو گئے تھے۔

فضل الرحمان نے کہا کہ عمران خان کی نااہلی کی وجہ سے ان کے غیر ملکی آقا بھی ان سے مایوس ہو چکے ہیں۔

پی ڈی ایم کے سربراہ نے کہا کہ امریکہ نے کبھی بھی عمران خان کی حکومت سے پاکستان میں فوجی اڈے فراہم کرنے کیلئے نہیں کہا، اگر انہوں نے اڈے مانگے ہوتے تو آپ انکار کرنے کی ہمت نہیں کرتے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان اپوزیشن کے خلاف نازیبا زبان استعمال کر رہے ہیں لیکن مشکل یہ ہے کہ ہم شریف آدمی ہیں۔

انہوں نے سوال کیا کہ الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) پی ٹی آئی کے خلاف غیر ملکی فنڈنگ کیس کا فیصلہ کرنے میں کیوں ناکام رہا؟

ادھر لیاقت خٹک نے فضل الرحمان کی جمعیت علمائے اسلام میں شمولیت اختیار کر لی ہے۔

PDM

پاکستان

JUI

Molana Fazal ur Rehman

Comments are closed on this story.

مقبول ترین