Aaj News

عمران خان چاہتے ہیں ملک میں ایمرجنسی لگے، مریم اورنگزیب

آزادی مارچ کا اسلام آباد آنے سے پہلے ہی بوریا بستر گول ہوجائے گا
شائع 01 نومبر 2022 12:18pm
فوٹو۔۔۔۔۔۔ اے پی پی
فوٹو۔۔۔۔۔۔ اے پی پی

وفاقی وزیر اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب نے چیئرمن پی ٹی آئی کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ عمران خان چاہتے ہیں ملک میں ایمرجنسی لگے، ان کے آزادی مارچ کا اسلام آباد آنے سے پہلے ہی بوریا بستر گول ہوجائے گا۔

مسلم لیگ ن کی رہنما مریم اورنگزیب نے وزیراعظم کے دورہ چین اور سیاسی صورتحال پر بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ پچھلے 4سال میں سی پیک تاخیر کا شکار رہا، سی پیک منصوبوں کاایک نیادورشروع ہورہاہے، وزیراعظم کااعلان کردہ کسان پیکج تاریخی پیکج ہے۔

انہوں نے کہا کہ اوزیراعظم شہبازشریف چینی صدرسے ملاقات کریں گے، 2014 میں بھی عمران خان نے چینی صدر کے دورے کو سبو تاژ کرنے کےلئے دھرنا دیا، آج وزیراعظم چین کے دورے پر ہیں تو یہ پھر کنٹینر پر چڑھ گئے،نہ پہلے ان کے ہاتھ کچھ آیا اور نہ اب کچھ آئے گا۔

مریم اورنگزیب کا مزید کہنا تھا کہ دھونس، گالی اور دھمکی سے الیکشن کی تاریخ نہیں ملےگی،عمران خان کامقصدالیکشن تھا تو مارچ میں الیکشن کا اعلان کردیتے،وہ خونی مارچ کی تیاری کررہے ہیں۔

وفاقی وزیر اطلاعات نے کہا کہ عمران خان چاہتے ہیں کہ ملک میں ایمرجنسی لگے،ان کے حقیقی آزادی مارچ کا اسلام آباد آنے سے پہلے ہی بوریا بستر گول ہو جائے گا،عمران خان کامقصدانتشاراورتقسیم پیدا کرنا ہے ،وہ اپنی کارکردگی پر صرف ایک جملہ بول کردکھائیں۔

وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے واضح کیا یہ حکومت اپنے شہریوں کی جان ومال کی حفاظت کرنا جانتی ہے۔

pti

PMLN

Marriyum Aurangzeb

imran khan

PTI long march 2022

Azadi March Nov1 2022

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div