Aaj News

ٹی 20 ورلڈ کپ : بارش کی صورت میں میچ کا شیڈول جاری

اتوار کو کھیل نہ ہونے پر پیر کو میچ وقت سے پہلے شروع ہوگا
اپ ڈیٹ 13 نومبر 2022 11:02am
<p>پاکستانی ٹیم جمعہ کو میلبورن میں پریکٹس سیشن کے دوران۔ تصویر اے ایف پی</p>

پاکستانی ٹیم جمعہ کو میلبورن میں پریکٹس سیشن کے دوران۔ تصویر اے ایف پی

ٹی 20 ورلڈ کپ کے پہلے سیمی فائنل میں گرین شرٹس کی کامیابی کے بعد شائقین دوسرے سیمی فائنل میں بھارت کی جیت کے خواہشمند ہیں تاکہ فائنل ٹاکرے میں روایتی حریف ایک دوسرے کے مدمقابل ہوں ، اگرایسا ہوا تو کیا ہی کہنے لیکن پہلے جان لیجئے کہ بارش آپ کی خواہش پرپانی پھیرنے کو تیار ہے۔

نیوزی لینڈ کیخلاف کامیابی کے بعد پاکستان کرکٹ ٹیم فائنل کے لیے کوالیفائی کر چکی ہے جبکہ دوسری ٹیم کا فیصلہ بھارت اور انگلینڈ کے میچ سے ہو گیا ہے۔ پاکستان اور انگلینڈ میلبورن کے میدان میں ورلڈ کپ کے لیے آمنے سامنے آ رہے ہیں۔

مزید پڑھیں: امیدیں پوری: پاکستان ٹی 20 ورلڈ کپ کے فائنل میں

آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ کا اتوار13 نومبرکو میلبورن میں کھیلا جانے والا فائنل بارش سے متاثر ہونے کا خدشہ ہے کیونکہ اس روز 95 فیصد بارش کی پیشگوئی کی گئی ہے، آسٹریلوی محکمہ موسمیات کے مطابق پیر کو بھی بارش کا امکان ہے۔

بارش کی صورت میں ٹورنامنٹ قوانین کے مطابق میچ مکمل کرنے کے لیے دونوں ٹیموں کو 20 میں سے کم از کم ، 10، 10 اوورز کا کھیل کھیلنا لازمی ہے۔

مزید پڑھیں: کوہلی ، آپ جمعرات کو ’چِل‘ کریں

پلیئنگ کنڈیشنز کے مطابق اگرٹی 20 ورلڈ کپ کا فائنل اتوارکو مکمل نہ ہوسکا تو اس صورت میں اگلے روز پیرکو ریزرو ڈے ہوگا اور دونوں ٹیمیں پھرسے میدان میں اتریں گی۔

لیکن کی جانے والی پیشگوئی کے مطابق اگر پیر کو بھی بارش کے باعث میچ مکمل نہ ہوسکا تو دونوں ٹیموں کو مشترکہ طور پر فاتح قراردیا جائے گا۔

مزید پڑھیں: ٹی 20 ورلڈ کپ سیمی فائنل: سڈنی اسٹیڈیم کے باہر پاکستان زندہ باد کے نعرے

اس حوالے سے جو تفصیلی شیڈول جمعہ کو سامنے آیا ہے اس کے مطابق دونوں ٹیمیں اتوار کو مقامی وقت کے مطابق شام 7 بجے (پاکستان میں دوپہر ایک بجے) کھیل شروع کریں گی اور کوشش کی جائے گی کہ دونوں طرف سے دس دس اوور ہو جائیں۔

اگر اتوار کو شروع ہونے والا میچ اسی دن مکمل نہ ہوسکا تو پھر پیر کو مقامی وقت کے مطابق سہ پہر 3 بجے (پاکستانی وقت کے مطابق صبح 9 بجے) باقی کا کھیل دوبارہ شروع ہوگا۔ اس صورت میں کھلاڑیوں پر یہ درمیانی رات کافی بھاری گزرے گی۔

اگر اتوار کو بارش کی وجہ سے بالکل کھیل نہیں ہوسکا تو میچ پیر کو مقامی وقت کے مطابق سہہ پہر تین بجے (پاکستان میں صبح 9 بجے) شروع ہوگا۔ دونوں ٹیموں کو میچ بار بار رکنے کے لیے تیار رہنا پڑے گا۔

اگر اس کے باوجود بھی کم ازکم دس دس اوور کا کھیل نہ ہوسکا تو پھر دونوں ٹیموں کو مشترکہ فاتح قرار دے دیا جائے گا۔

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل(آئی سی سی) کے مطابق ان کی پہلی ترجیح میچ کو شیڈول ڈے پرہی مکمل کرنا ہے بصورت دیگرریزرو ڈے میں کھیلا جائے گا۔

اچھی بات یہ ہے کہ آسڑیلیا کا موسم آخری لمحات میں تبدل ہوجانے کی وجہ سے بھی مشہورہے، اس لیےعین ممکن ہے کہ بارش نہ ہو یا اتنی کم ہو کہ کھیل کا دوبارہ آغازکیا جاسکے۔

ٹی 20 ورلڈ کپ میں بارچ کے باعث میلبورن مین اب تک 3 میچ منسوخ کیے جاچکے ہیں جبکہ ایک کا نتیجہ ڈک ورتھ میتھڈ سے نکالاگیا۔

پاکستان

T20 World Cup

T20 WORLD CUP 2022

T20 semi Finals

Comments are closed on this story.

مقبول ترین