Aaj News

فواد چوہدری کو گرفتاری کے بعد کہاں رکھا گیا، حماد اظہرنے لائیولوکیشن شیئرکردی

پی ٹی آئی رہنما کو رات گئےلاہور سے گرفتار کیا گیا تھا
اپ ڈیٹ 25 جنوری 2023 11:06am
<p>تصویر بشکریہ : پی آئی ڈی</p>

تصویر بشکریہ : پی آئی ڈی

پی ٹی آئی رہنما حماد چوہدری نے فواد چوہدری کی لاہور سے گرفتاری کے بعد بتایا ہے کہ انہیں کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ (سی ٹی ڈی) میں رکھا گیا ہے۔

ٹوئٹر پرتصویرشیئرکرنے والے حماد اظہرنے لکھا کہ ، ’سی ٹی ڈی پولیس ٹریننگ سنٹر پرسیکیورٹی کی بھاری نفری موجود ہے۔ انہوں نے یہاں کوئی دہشت گرد نہیں بلکہ دلیر فواد چوہدری کو پکڑرکھا ہے‘۔

تاہم کچھ ہی دیر بعد حماد اظہر نے اپنی یہ ٹویٹ ڈیلیٹ کردی۔

اب انہوں نے پی ٹی آئی رہنما کی سی ٹی ڈی ضلعی آفس لاہورمیں موجودگی کی اطلاع دیتے ہوئے لوکیشن بھی شیئرکی ہے۔

حماد اظہر کے مطابق انہیں فواد چوہدری سے ملنے کی اجازت نہیں دی جارہی اور نہ ہی کسی افسر کو مجھ سے بات کرنے کی اجازت دی گئی ہے۔

انہوں نے پولیس کی گاڑیوں کی فوٹیج شیئرکرتے ہوئے دعویٰ کیا کہ ان گاڑیوں میں فواد چوہدری کو گرفتارکرکے لے جایاجارہا ہے۔

اس سے قبل عمران خان کی رہائشگاہ زمان پارک کے باہر میڈیا ٹاک میں حماد اظہرکا کہنا تھا کہ فواد چوہدری کو بغیرنمبرپلیٹ ڈالے میں اغوا کیا گیا، انہیں ایسے حراست میں لیا گیا جیسے کہ دہشتگرد ہوں۔

حماد اظہر کا یہ بھی پوچھنا تھا کہ بتایا جائے فواد چوہدری کو کہاں رکھا گیا ہے.

اطلاعات ہیں کہ فواد چوہدری کواسلام آباد پولیس نے لاہور سے گرفتار کیا، ان کا راہداری ریمانڈ لینے کے بعد اسلام آباد منتقل کیا جائے گا۔

فواد چوہدری کو لاہور کے سیشن کورٹ سے راہداری ریمانڈ کے بعد اسلام آباد منتقل کردیا جائے گا۔

واضح رہے کہ فواد چودری کو علی الصبح حراست میں لیا گیا تھا، ان کیخلاف سیکریٹری الیکشن کمیشن عمرحمید کی مدعیت میں اسلام آباد کے تھانہ کوہسار میں مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

مقدمے کے متن کے مطابق فواد چوہدری نے اشتعال انگیز تقریر کی اور کہا کہ، ”الیکشن کمیشن کی حیثیت ایک منشی کی ہے، الیکشن کمشنر کلرک کی طرح سائن کردیتا ہے، آپ کا پیچھا سزا دلوانے تک کریں گے، پاکستان کے عوام اس ظلم کو معاف نہیں کریں گے“۔

متن میں مزیددرج ہے کہ ، ”الیکشن کمشنر، دیگر ممبران اور ان کے خاندانوں کو ڈرایا دھماکایا گیا، ریاست کے انتخابی عمل میں رکاوٹ ڈالنے کی کوشش کی گئی، چیف الیکشن کمشنر کو اس لئے ڈرایا گیا تاکہ وہ اپنے فرائض انجام نہ دے سکیں۔“

pti

fawad chaudhry

CTD

Election commission of Pakistan

Hammad Azhar

Fawad Chaudhry arrested

Comments are closed on this story.

مقبول ترین