Aaj News

بدھ, جولائ 17, 2024  
10 Muharram 1446  

دنیا کا سب سے مختصر اور تیز ترین اشتہار، پلک مت جھپکیں کہیں کچھ چھوٹ نہ جائے

ایسا اشتہار جو آدھے سیکنڈ میں ختم ہوجائے۔
شائع 11 مارچ 2023 06:57pm

اپنے کیچپ اور مصالحہ جات کے لیے مشہور فوڈ کمپنی ”ہائنز“ نے ایک نیا کمرشل جاری کیا ہے جو اتنا تیز ہے کہ اسے ٹھیک سے دیکھنے کیلئے آپ کو بار بار روکنے کی کوشش کرنی پڑے گی۔

اگر آپ نے توجہ نہیں دی تو پلک جھپنے سے پہلے یہ اشتہار صرف 0.57 سیکنڈ میں ختم ہوجائے گا۔

یہ کمرشل، جو ابتدائی طور پر نیسکار ریس کے دوران نشر کیا گیا تھا، اور ان ناظرین کی توجہ حاصل کرنے کے لیے بنایا گیا تھا جو تیز رفتار اور ایکشن سے بھرپور ایونٹس کے عادی ہیں۔

وقت کے ساتھ ساتھ ناظرین کی اوسط توجہ کے دورانیے میں واقع ہونے والی کمی کے باعث ہائنز جانتا تھا کہ انہیں ایک ایسا اشتہار بنانے کی ضرورت ہے جو توجہ حاصل کرے اور صارفین کو مختصر ترین لمحات تک روکے۔

 آدھے سیکنڈ کے اشتہار میں کیچپ کی بوتل کھولنے سے لے کر برگر پر کیچپ ڈالنے تک کا منظر دکھایا گیا ہے، ویڈیو نیچے دیکھیں
آدھے سیکنڈ کے اشتہار میں کیچپ کی بوتل کھولنے سے لے کر برگر پر کیچپ ڈالنے تک کا منظر دکھایا گیا ہے، ویڈیو نیچے دیکھیں

کمرشل کا خیال کچھ ایسا تخلیق کرنا تھا جو بصری طور پر پرجوش اور یادگار ہو، لیکن ناظرین کی توجہ حاصل کرنے کے لیے کافی مختصر بھی ہو۔

تیز رفتار ریس کار کے خیال پر بنا یہ اشتہار جوش اور ایڈرینالین کے احساس کو جنم دیتا ہے، جو یقینی طور پر ناظرین پر ایک دیرپا تاثر چھوڑتا ہے۔

ہائنز کا نیا کمرشل اس بات کی ایک بہترین مثال ہے کہ برانڈز اشتہارات کے بدلتے ہوئے منظر نامے کو کس طرح ڈھال رہے ہیں۔

ناظرین تیزی سے مشغول ہوتے جا رہے ہیں اور ان تک اپنی بات پہنچانا مشکل ہو رہا ہے، کمپنیاں توجہ حاصل کرنے کے لیے نئے اور اختراعی طریقوں کی طرف رجوع کر رہی ہیں۔

جیسا کہ دنیا تیز رفتاری سے آگے بڑھ رہی ہے، یہ واضح ہے کہ مشتہرین کو ناظرین کی توجہ حاصل کرنے کے لیے نئے اور تخلیقی طریقے تلاش کرنے کی ضرورت ہوگی۔

ہائنز کا 0.57 سیکنڈ کا نیا کمرشل اس بات کی ایک شاندار مثال ہے کہ برانڈز اشتہارات کے بدلتے ہوئے منظر نامے کو کس طرح ڈھال رہے ہیں۔

ایک دلچسپ اور یادگار اشتہار جو ناظرین کی توجہ حاصل کرنے کے لیے کافی مختصر ہے، بنا کر ہائنز نے دکھایا ہے کہ وہ اشتہارات میں ہر ممکن حدود سے آگے نکلنے کے لیے تیار ہیں۔

جیسے جیسے ٹیکنالوجی کا ارتقا جاری ہے، یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ مستقبل میں دیگر جدید اشتہاری برانڈز کیا لے کر آتے ہیں۔

Heinz Ketchup

Shortest Commercial

Fastest Commercial