Aaj News

بدھ, اپريل 17, 2024  
08 Shawwal 1445  

حکمران اتحاد اور پی ٹی آئی کے درمیان رابطوں میں بڑا بریک تھرو

سینیٹ میں اپوزیشن اور حکومت کے پانچ پانچ ارکان پر مشتمل کمیٹی تشکیل دینے اور کمیٹی کو بات چیت کیلئے پارلیمنٹ میں جگہ کی سہولت دینے کی تجویز
شائع 27 اپريل 2023 12:03am

سپریم کورٹ آف پاکستان کی جانب سے سیاسی جماعتوں کو مذاکرات کیلئے دی گئی ڈیڈلائن ختم ہوچکی ہے، جس کے بعد حکمران اتحاد اور پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے درمیان رابطوں میں بڑا بریک تھرو سامنے آیا ہے، وزیر قانون اعظم نذیر تارڑ اور خواجہ سعد رفیق نے چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی سے رابطہ کیا ہے۔

ذرائع کے مطابق چیئرمین سینیٹ نے وزیر قانون اور سعد رفیق کو تجویز دی ہے کہ سینیٹ میں اپوزیشن اور حکومت کےارکان پر مشتمل کمیٹی تشکیل دیں، حکومتی نمائندگان نے کہا کہ مذاکراتی کمیٹی کو بات چیت کیلئے پارلیمان میں جگہ کی سہولت دی جائے۔

حکومتی نمائندگان سے رابطے کے بعد صادق سنجرانی نے حکومتی تجویز پر ڈاکٹر شہزاد وسیم اور اسد عمر سے رابطہ کیا۔ چیئرمین سینیٹ اپوزیشن کو خط لکھ حکومتی تجویز سے آگاہ کریں گے۔

چئیرمین سینیٹ صادق سنجرانی حکومتی وفد سے ملاقات کے بعد متحرک ہوچکے ہیں، انہوں نے شاہ محمود قریشی،اسد عمر اور شہزاد وسیم سے رابطہ کیا، چیئرمین سینیٹ اور پی ٹی آئی قیادت میں جلد ملاقات پر اتفاق کیا گیا۔

چیئرمین سینیٹ کی تینوں رہنماؤں سے ملکی مجموعی صورتحال پر تفصیلی گفتگو ہوئی ، جس میں صادق سنجرانی نے مل بیٹھ کر معاملات کو سلجھانے پر زور دیا۔

باخبر ذرائع نے بتایا کہ حکومت کی جانب سے وفاقی وزیرسردار ایاز صادق بھی دیگر جماعتوں سے مشاورت کر رہے ہیں۔

خیال رہے کہ عمران خان نے حکومت کے ساتھ مذاکرات کیلئے تین رکنی کمیٹی تشکیل دے دی ہے۔

کمیٹی میں وائس چئیرمین شاہ محمود قریشی، سینئیر نائب صد فواد چوہدری اور سینیٹر علی ظفر شامل ہیں۔

Shehbaz Sharif

imran khan

sadiq sinjrani

Supreme Court of Pakistan

Talks

politics april 26 2023

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div