Aaj News

ہفتہ, جون 22, 2024  
15 Dhul-Hijjah 1445  

اسد عمر پی ٹی آئی کے تمام عہدوں سے مستعفی

میں نے عہدوں سے استعفی دیا ہے، پارٹی نہیں چھوڑی، پی ٹی آئی رہنما کی وضاحت
اپ ڈیٹ 24 مئ 2023 11:38pm
رہنما پی ٹی آئی اسد عمر کی اڈیالہ جیل سے رہائی کے بعد اسلام آباد میں پریس کانفرنس۔ فوٹو — اسکرین گریب
رہنما پی ٹی آئی اسد عمر کی اڈیالہ جیل سے رہائی کے بعد اسلام آباد میں پریس کانفرنس۔ فوٹو — اسکرین گریب

رہنما پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) اسد عمر نے پارٹی کا جنرل سیکرٹری کا عہدہ اور کور کمیٹی کی رکنیت سے مستعفی ہونے کا اعلان کردیا۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے اسد عمر نے کہا کہ 9 مئی کے واقعات کی شدید مذمت کرتا ہوں، یہ ملک کے لئے بہت خطرناک تھے، اس دن لوگوں کی جانیں گئیں، املاک تباہ و برباد ہوئیں، فوج کی تنصیبات پر حملے سب سے زیادہ خطرناک بات تھی۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کئی بار کہہ چکے ہیں طاقتور فوج نہ ہوتی تو ہمارے حالات بھی دیگر مسلم ممالک جیسے ہوتے، فوج کی پاکستان میں خاص اہمیت ہے اور یہی عوام کی طاقت ہے۔

9 مئی واقعات سے متعلق اسد عمر نے کہا کہ یہ قاعات قابل مذمت ہے جن سے ملک کے باہر تشویشناک پیغام گیا، لہٰذا ان کی شفاف تحقیقات ہونی چاہئے اور ذمہ داروں کے خلاف بھرپور ایکشن ہونا چاہئے۔

سابق وفاقی کا کہنا تھا کہ پاکستان کی عدلیہ تقسیم ہے، وہ فیصلے تو کرتے ہیں لیکن ان پر عملدرآمد نہیں ہوتا، عدلیہ کا آپس میں اختلاف ہے۔

اسد عمر نے تحریک انصاف کے تمام عہدوں سے مستعفی ہونے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ 17 ماہ سیکریٹری جنرل کی ذمہ داری سنبھائی، میں نے عہدوں سے استعفی دیا، پارٹی نہیں چھوڑی۔

ان کا کہنا تھا کہ پی ڈی ایم ایک سیاسی حقیقت ہے، بلوچستان اور سندھ میں ان ہی کی حکومت بنے گی، البتہ ملک کو بحران سے نکالنے کے لیے سیاسی لیڈرشپ کی ذمہ داری ہے۔

واضح رہے کہ اسلام آباد ہائی کورٹ کے حکم پر اڈیالہ جیل سے رہائی کے بعد پولیس کی ٹیم دوبارہ گرفتاری کے لئے دیر سے اسلام آباد پہنچی تاہم اسد عمر گرفتاری سے بچ گئے۔

دوسری جانب شیریں مزاری، فواد چوہدری سمیت پی ٹی آئی کے متعدد رہنما و کارکنان پارٹی کو خیرباد کہہ چکے ہیں جس کے بعد ذرائع کی جانب سے اسد عمر کا پارٹی سے علیحدہ ہونے کا امکان ظہر کیا گیا تھا۔

pti

PDM

imran khan

Asad Umer

politics may 24 2023