Aaj News

بدھ, اپريل 24, 2024  
15 Shawwal 1445  

’لوگ کہتے ہیں میں اپنے بیٹوں کی گرل فرینڈ لگتی ہوں‘

اس عمر میں فٹ رہنا صحت کی اچھی دیکھ بھال کا نتیجہ ہے، شائستہ لودھی
شائع 17 جولائ 2023 01:59pm
تصویر: شائستہ لودھی/انسٹاگرام
تصویر: شائستہ لودھی/انسٹاگرام

ٹی وی میزبان اور اداکارہ شائستہ لودھی نے انٹرویو کے دوران اپنے منفرد تجربے کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ انہیں اکثر وبیشتر ان کے بچوں کی بہن یا پارٹنر سمجھا جاتا ہے۔

شائستہلودھی نے ٹی وی شو میں انکشاف کیا کہ جب بھی وہ اپنے بچوں کے ساتھ کہیں باہر جاتی ہیں تو لوگ ان کے پاس آتے ہیں اور تبصرہ کرتے ہیں کہ وہ اپنے بیٹوں کی گرل فرینڈ لگتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان مں لوگ عام طور پر ایسی خواتین کو بہت ناپسند کرتے ہیں جو بڑی عمر میں بھی اچھی نظرآتی ہوں جبکہ دنیا کے دیگرحصوں میں ایسا نہیں ہوتا۔انہوں نے کہا کہ انہیں اکثر سوشل میڈیا پربھی تنقید کا نشانہ بنایا جاتا ہے۔

اداکارہ نے اپنے معمولات میں مستقل مزاجی کی اہمیت پر بھی روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ ان کا اس عمر میں فٹ رہنا صحت کی اچھی دیکھ بھال کا نتیجہ ہے۔

طویل عرصے سے پاکستان انٹرٹینمنٹ انڈسٹری سے وابستہ شائستہ لودھی نے بطور آر -جے مختلف پروگراموں کی میزبانی سے کیرئیرکاآغاز کیا تھا۔

میزبانی کے بعد اداکاری میں بھی پہچان بنانے والی شائستہ لودھی ملٹی ٹیلنٹڈ خاتون ہیں۔ پیشےکے اعتباز سے ایم بی بی ایس ڈاکٹر شائستہ لودھی کامیابی کے ساتھ اپنا ایستھیٹک کلینک بھی چلا رہی ہیں۔

Women

Shaista Lodhi

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div