Aaj News

بدھ, اپريل 24, 2024  
15 Shawwal 1445  

مہنگی ڈائٹنگ کو بائے بائے: وزن کم کرنا ہے تو یہ 5 مشروبات پئیں

نہار منہ ان مشروبات کا استعال بے حد فائدہ مند ہے
شائع 21 جولائ 2023 12:17pm
تصویر: این ڈی ٹی وی
تصویر: این ڈی ٹی وی

جو لوگ وزن کم کرنا چاہتے ہیں اور ڈائٹ اور ورزش کے ساتھ جلد نتائج کے خواہاں ہیں ان کے لیے نہار منہ چند مشروبات کا استعمال بےحد مفید ثابت ہوگا۔

صحت مند غذا اور ورزش سے وزن میں مؤثر کمی ممکن ہے۔ لیکن وزن میں کمی کے لئے 5 صحت مند مشروبات ہیں بھی مدد کرسکتے ہیں۔

ہربل ڈی ٹاکس ٹی

صبح کے وقت ہربل ڈی ٹاکس چائے کا ایک کپ پینا آپ کے وزن میں کمی لانے میں مدد کرسکتا ہے۔

اس قسم کی چائے میں جڑی بوٹیوں کا مرکب ہوتا ہے جیسے ککررونڈا جڑی بوٹی ، ادرک، اور ملیٹھی یہ وزن کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ ککررونڈا ایک قدرتی جُز ہے جو وزن کم کرنے میں مددگار ہے ۔ادرک ہاضمہ میں مدد کرسکتا ہے اور میٹابولزم کو بڑھا سکتا ہے اور ملیٹھی آپ کی بھوک کو دبا سکتی ہے.

ہربل ڈیٹاکس چائے پینا میٹابولزم اور ہاضمہ کو بڑھانے میں بھی مدد کرسکتا ہے۔

ہلدی کا پانی

ہلدی ایک ایسا مصالحہ ہے جو اینٹی سوزش خصوصیات رکھتا ہے اور جسم میں سوزش کو کم کرکے وزن کم کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔ سوزش وزن میں اضافے میں کردار ادا کر سکتی ہے ، لہذا اسے کم کرنے سے آپ کو وزن کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ہلدی پاؤڈر کو گرم پانی اور تھوڑے سے شہد یا لیموں کے ساتھ ملا کر پینے سے حیرت انگیز نتائج سامنے آتے ہیں ۔ ہلدی کا پانی ہاضمے میں مدد کرسکتا ہے، میٹابولزم کو بڑھا سکتا ہے، اور سوزش کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

گھی اورگرم پانی

گھی ایک قسم کا واضح مکھن ہے جو آیورویدک ادویات میں وزن میں کمی کے فوائد کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ صحت مند چربی سے بھرپور ہے اور جب گرم پانی کے ساتھ ملایا جائے تو یہ ہاضمہ اور میٹابولزم میں مدد کرسکتا ہے۔

گھی صحت مند چربی سے بھرپور ہوتا ہے اور آپ کو لمبے عرصے پیٹ بھرا ہونے محسوس کرنے میں مدد کرسکتا ہے ، جس سے آپ کی مجموعی کیلوریز کی مقدار کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

سیب کا سرکہ

سیب کا سرکہ وزن میں کمی کے لئے ایک مقبول جزو ہے ، کیونکہ یہ آپ کی بھوک کو روکنے اور آپ کے میٹابولزم کو فروغ دینے میں مدد کرسکتا ہے۔

سیب کا سرکہ پانی، شہد اور لیموں کے رس میں ملا کر صبح سویرے پینے سے آپ کے جسم کو الکلائیز کرنے اور سوزش کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

سیب کے سرکے میں موجود ایسٹک ایسڈ چربی کو توڑنے اور وزن میں کمی میں مدد کرسکتا ہے۔ یہ خون میں شکر کی سطح کو کم کرنے میں بھی مدد کرسکتا ہے ، جو میٹھے کھانے کی خواہش کو روک سکتا ہے۔

لیموں پانی

لیموں پانی آپ کے دن کا آغاز کرنے کا ایک تازگی بخش اور صحت مند طریقہ ہے۔ لیموں وٹامن سی سے بھرپور ہوتے ہیں، جو آپ کے میٹابولزم کو بڑھانے میں مدد کرسکتے ہیں، اور ان میں پیکٹین بھی ہوتا ہے، ایک قسم کا فائبر جو آپ کی بھوک کو روکنے میں مدد کرسکتا ہے۔

صبح سویرے لیموں پانی پینے سے زہریلے مادوں کو باہر نکالنے اور بدہضمی میں مدد مل سکتی ہے۔ لیموں کی تیزابیت آپ کے جسم کو الکلائیز سے پاک کرنے میں بھی مدد دے سکتی ہے ، جس سے سوزش کو کم کیا جاسکتا ہے۔

Women

lifestyle

life and style

healthy lifestyle

weight loss

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div