Aaj News

اتوار, جون 23, 2024  
16 Dhul-Hijjah 1445  

دھونی اور ویرات کوہلی کے درمیان گرما گرمی! بھارتی کھلاڑیوں کی ویڈیو وائرل

ویرات کوہلی بھی ہاتھ ملائے بغیر ڈریسنگ روم میں چلے گئے
اپ ڈیٹ 20 مئ 2024 04:38pm

آئی پی ایل: ویرات کوہلی کو سی ایس کے ڈریسنگ روم میں داخل ہوتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے، بظاہر وہ ایم ایس دھونی کی تلاش میں تھے، جو اچانک چلے گئے۔

رائل چیلنجرز بنگلورو نے آئی پی ایل کے آخری لیگ میچ میں دفاعی چیمپیئن چنئی سپر کنگز کو 27 رنز سے شکست دے کر فائنل پلے آف میں جگہ بنالی۔ آر سی بی کی یہ مسلسل چھٹی جیت تھی جس میں پہلے بیٹنگ کی دعوت ملنے کے بعد پانچ وکٹوں کے نقصان پر 218 رنز بنائے گئے تھے۔

اس کے بعد ان کے گیند بازوں نے سی ایس کے کو سات وکٹوں کے نقصان پر 191 رنز تک محدود کر دیا ، جو 17 سیزن میں پلے آف میں آر سی بی کی نویں شرکت تھی۔

تاہم سوشل میڈیا پر ایک مایوس کن ویڈیو سامنے آئی ہے جس میں میچ کے بعد کے مناظر دکھائے گئے ہیں، جس میں دھونی آر سی بی کے کھلاڑیوں سے ہاتھ ملانا چھوڑ کر ڈریسنگ روم میں واپس چلے گئے۔

دھونی، جو پورے سیزن میں مکمل طور پر فٹ نہیں ہوئے ہیں، سی ایس کے کے کھلاڑیوں کی قطار کے سامنے تھے۔ جب وہ آر سی بی کے کھلاڑیوں کے جشن ختم کرنے اور ان سے ہاتھ ملانے کا انتظار کر رہے تھے۔ تاہم، تھوڑی دیر انتظار کے بعد دھونی نے ڈریسنگ روم میں واپس جانے کا فیصلہ کیا۔

تصویر بذریعہ: آئی پی ایل براڈکاسٹر

واپسی پر انہوں نے آر سی بی کے سپورٹ اسٹاف کے ارکان اور کچھ بینچ پلیئرز سے ہاتھ ملایا۔

دھونی کے واپس جانے کی ویڈیو نے سوشل میڈیا پر بحث کا سلسلہ شروع کردیا۔ اب ایک اور ویڈیو منظر عام پر آئی ہے، جس میں آر سی بی کے اسٹار بلے باز وراٹ کوہلی کو دھونی کی تلاش میں سی ایس کے ڈریسنگ روم کا رخ کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

قابل ذکر ہے کہ دھونی نے میدان پر کوہلی سمیت آر سی بی کے کئی کھلاڑیوں سے ہاتھ نہیں ملایا تھا۔ اس کی وجہ سے کوہلی، جو دھونی کا بہت احترام کرتے ہیں، کو میچ کے بعد ان کی پیروی کرنے پر مجبور کیا گیا، جس سے یہ اشارہ ملتا ہے کہ وہ اپنے سابق ہندوستانی کپتان سے ذاتی طور پر ملنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

اس میچ میں رویندر جڈیجہ کی ناقابل شکست 42 اور دھونی کی 25 رنز کی شاندار اننگز کی قیادت میں سی ایس کے نے شاندار مقابلہ کیا تھا۔ جس سے آر سی بی کے پلے آف کوالیفائی کرنے کے امکانات خطرے میں پڑ گئے تھے۔ تاہم آخری اوور میں یش دیال کی پرسکون اور سوچی سمجھی کارکردگی نے آر سی بی کی جیت کو یقینی بنا دیا۔

کولکتہ نائٹ رائیڈرز، راجستھان رائلز اور سن رائزرز حیدرآباد پہلے ہی پلے آف میں جگہ بنا چکے ہیں، آر سی بی نے ہفتہ کی رات پلے آف لائن اپ مکمل کر لی ہے اور اب ایلیمنیٹر میچ میں اپنے حریفوں کا انتظار کرے گی۔

یہ شاید آخری بار تھا جب ویرات کوہلی اور ایم ایس دھونی کرکٹ کے میدان پر ایک ساتھ کھیلے تھے۔ دھونی کے اس سیزن کے بعد ریٹائرمنٹ کی قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں۔

IPL

sports

DHOONI