Aaj News

ہفتہ, جولائ 20, 2024  
13 Muharram 1446  

مادھوری ڈکشٹ کے شوہر شری رام نینے نے اپنی شادی میں چیلنجوں کے بارے میں بتا دیا

مادھوری ڈکشٹ کو ایک زبردست انسان قرار دیا
شائع 15 جون 2024 03:36pm

حال ہی میں ایک انٹرویو میں ڈاکٹر شری رام نینے نے مادھوری ڈکشٹ کو اپنا پارٹنر منتخب کرنے کے بارے میں بات کی اور اداکارہ کو ایک زبردست انسان قرار دیا۔

مادھوری ڈکشٹ نے ڈاکٹر شری رام نینے سے بیس سال پہلے شادی کی تھی۔ اور ان کی محبت کی کہانی بہت اسپیشل رہی ہے۔

شری رام نے مادھوری کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ، مادھوری کا سپر اسٹار کا ٹیگ ان کے رشتے کے درمیان کبھی نہیں آیا۔

شری رام نے بھارتی میڈیا کے ساتھ بات چیت میں اپنے رشتے اور خوشگوار شادی کے راز کے بارے میں بات کی۔

انٹرویو میں ان سے پوچھا گیا کہ، کسی سپر اسٹار سے شادی کرنا کیسا ہوتا ہے؟ اس پر شری رام نے کہا، میں اسے اس طرح نہیں جانتا، ہم ایک ایسی شادی میں شراکت دار ہیں جہاں ہم ہمیشہ کے لئے ایک دوسرے کی تلاش کرتے ہیں۔

اگر آپ اس طرح کے تعلقات کو فروغ دیتے ہیں تو ، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ انہوں نے کیا کیا۔ میں اس کی ماضی کی تاریخ کو کبھی نہیں جانتا تھا اور وہ کبھی میری تاریخ کو نہیں جانتی تھی۔ ہم بہت مختلف دنیاوں سے آئے ہیں، لیکن ایک جیسے ہیں۔

ہم میں سے کسی نے بھی نہیں سوچا تھا کہ ایسا ہوگا۔ میں کہوں گا کہ یہ میری زندگی کی سب سےخوشگوارچیز ہے۔ “

انہوں نے شیئر کیا کہ، جب آپ کو اپنا ساتھی مل جاتا ہے، تو اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ زندگی گزارنے کے لئے کیا کرتے ہیں۔ ایک جوڑے کے طور پر انہیں درپیش چیلنجوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا ، “ہمارا سب سے بڑا چیلنج گمنامی ہے۔ ہم عام لوگوں کی طرح برتاؤ کرنا چاہتے تھے۔ سب سے خوش قسمت بات یہ ہے کہ ہم دونوں اس سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ ہم ہر چیز کے لئے بہت شکر گزار ہیں۔

انہوں نے مادھوری کو عاجزانہ شخصیت کے طور پر بیان کیا ، جو ہر ایک کا احترام کرنا جانتی ہے۔

مادھوری نے 1999 میں ڈاکٹر شری رام سے شادی کی تھی۔ اداکاری کے کام سے وقفہ لیتے ہوئے مادھوری امریکہ منتقل ہو گئیں اور وہاں ایک دہائی سے زیادہ عرصے تک رہیں۔ اس جوڑے کا پہلا بیٹا آرین 2003 میں پیدا ہوا تھا ، اور ان کا دوسرا بچہ ریان 2005 میں پیدا ہوا تھا۔ وہ 2011 میں ہندوستان منتقل ہو گئے۔ تب سے شری رام کھانے اور صحت پر ایک یوٹیوبر ہیں، اور انہوں نے مادھوری، آر این ایم موونگ پکچرز کے ساتھ ایک پروڈکشن ہاؤس بھی کھولا ہے۔

Bollywood

entertainment

lifestyle