Aaj News

میری حکومت صحافیوں کو ہیلتھ انشورنس اور پینشن فراہم کرے گی: میکسیکو صدر

میکسیکو سٹی: میکسیکو صدر اینڈریس مینوئل لوپیز اوبراڈور نے کہا ...
اپ ڈیٹ 07 اپريل 2022 05:15pm

میکسیکو سٹی: میکسیکو صدر اینڈریس مینوئل لوپیز اوبراڈور نے کہا ہے کہ ان کی حکومت اپنے پبلسٹی بجٹ کا ایک چوتھائی حصہ غریب صحافیوں کے لیے ہیلتھ انشورنس اور پینشن کی ادائیگی کے لیے استعمال کرے گی۔

یہ اعلان آزادی اظہار کے حقوق کے گروپ آرٹیکل 19 کی رپورٹ کے ایک دن بعد سامنے آیا ہے جس میں کہا گیا تھا کہ لوپیز اوبراڈور کی انتظامیہ کے پہلے تین سالوں میں ان کے پیشرو کے دور حکومت کے اسی عرصے کے مقابلے میں میڈیا کے خلاف تشدد میں 85 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

لوپیز اوبراڈور کا تنقیدی خبر رساں اداروں کے ساتھ اختلاف رہا ہے، جس نے ملکی اور غیر ملکی میڈیا کے بہت سے بڑے ناموں پر اپنے "قدامت پسند" مخالفین کا ساتھ دینے کا الزام لگایا ہے۔

جبکہ 2019 میں انہوں نے سرکاری اشتہارات کے اخراجات میں 50 فیصد کمی کا اعلان کیا۔

لوپیز اوبراڈور نے صحافیوں کے لیے تقریباً 750 ملین ($37 ملین) فراہم کرنے کا وعدہ کرنے سے کچھ دیر پہلے، اس نے ایک ممتاز رپورٹر کے خلاف ایک اور براڈ سائیڈ شروع کیا جس نے اس کی دولت پر سوال اٹھاتے ہوئے اس کے بارے میں تنقیدی کہانیوں کا ایک سلسلہ شائع کیا۔

بائیں بازو کے رہنما نے کہا کہ نئے فنڈز ان صحافیوں کے لیے مختص کیے گئے ہیں جنہیں اکثر کم تنخواہ ملتی ہے اور وہ غیر محفوظ زندگی گزارتے ہیں۔

لوپیز اوبراڈور نے کہا کہ "یہ بدقسمتی کی بات ہے کہ صحافی کے طور پر کام کرنے والے بہت سے لوگوں کے پاس طبی دیکھ بھال کے بغیر کچھ نہیں ہوتا، اور ہم سماجی تحفظ کی ضمانت چاہتے ہیں۔"

انہوں نے مزید کہا کہ نیا پروگرام میکسیکو کے سوشل سیکورٹی انسٹی ٹیوٹ سے منسلک ہوگا اور صحافیوں کے خاندانوں کا بھی احاطہ کرے گا۔

یہ منصوبہ میکسیکو کے روایتی میڈیا کی آمدنی کو متاثر کر سکتا ہے، آرٹیکل 19 کے مطابق، 2020 میں، 10 بڑی کمپنیوں نے پورے سرکاری اشتہاری بجٹ کا تقریباً 52 فیصد حاصل کیا۔

mexico

Comments are closed on this story.