Aaj News

بدھ, فروری 28, 2024  
18 Shaban 1445  

میں نواز شریف نہیں کہ جب کیسز ہوں منت سماجت شروع کردوں، عمران خان

ملک کی سب سے بڑی بیماری زرداری ہے
اپ ڈیٹ 01 نومبر 2022 03:08pm
فوٹو۔۔۔۔۔ اسکرین گریب
فوٹو۔۔۔۔۔ اسکرین گریب

پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا ہے کہ میں نواز شریف نہیں کہ جب کیسز ہوں منت سماجت شروع کردوں، نواز شریف وطن آکر سیدھا جیل جائیں گے، ملک کی سب سے بڑی بیماری زرداری ہے۔

کنگنی والا بائی پاس پر حقیقی آزادی مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے سابق وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ جو قوم حقیقی طور پر آزاد نہیں ہوتی اس کی عزت نہیں ہوتی، غلاموں کو روس سے سستا تیل لینے کی اجازت نہیں ہے، بھارت روس سے سستا تیل خرید کرعوام کو ریلیف دے رہا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ اعظم سواتی اور شہباز گل پر حراست میں تشدد کیا گیا، جب کسی پاکستانی شہری پر تشدد ہوتا ہے، ارشد شریف کو قتل کیا وہ حق اور سچ پر تھا یہ غلام قوم میں ہوتا ہے۔

سابق وزیراعظم نے کہا کہ آزاد قوموں میں شہریوں کے حقوق ہوتے ہیں، مشرقی پاکستان کے لوگوں کو ان کا حق نہیں دیا جارہا تھا، یہاں سیاستدان نے سازش کی ان کا حق نہیں دیا، اس سیاستدان نے فون کو اس پارٹی کے خلاف کردیا، نتیجہ یہ نکلا ملک ٹوٹ گیا۔

چیئرمین پی ٹی آئی کا مزید کہنا تھا کہ ملک کی سب سے بڑی بیماری زرداری ہے، دونوں ڈاکو پی ٹی آئی کے خلاف سازش کررہے ہیں، مجھ پر30 ایف آئی آرکٹ چکی ہیں اور دہشت گردی کا مقدمہ بھی درج کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ شریف خاندان کا نوکر چیف الیکشن کمشنر مجھ پر کیس کررہا ہے، چیف الیکشن کمشنر کے خلاف 10 ارب کا ہرجانہ کرنا ہے، ان کی خاندانی جماعتیں سکڑ کر چھوٹی چھوٹی جماعتیں رہ گئی ہیں، ملک کی سب سے بڑی جماعت تحریک انصاف ہے۔

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے مسلم لیگ (ن) کے قائد نوازشریف کو چیلنج کرتے ہوئے کہا کہ میں نوازشریف کو ان کے حلقے میں جاکر ہراؤں گا۔

عمران خان نے کہا کہ آصف زرداری مجھے یہاں سے فارغ ہونے دو میں تمھارے پیچھے سندھ آرہا ہوں تیاری کرلو، میں وہ سیاست دان ہوں جس نے ملک سے باہر نہیں بھاگنا، نواز شریف این آر او لے کر بھاگ گیا، پھر میڈیکل رزلٹ میں دھاندلی کی، اب انتظار کررہے ہیں کہ طاقتور لوگوں سے نواز شریف کو این آر او ملے گا۔

سابق وزیراعظم نے مزید کہا کہ ہم سب مل کر نواز شریف کا استقبال کریں گے اور سیدھا جیل لے کر جائیں گے، ہم اس ملک میں انصاف کے لئے جنگ لڑیں گے، یہ نہیں کہ پیسہ لوٹنے والے کو این آر او مل جائے اور چھوٹا چور جیل چلا جائے، جب آپ کہتے کہ کون بچائے گا پاکستان عمران خان تو میں نہیں بچاؤں گا آپ نے بچانا ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستانی فوج کو سب سے بڑی جماعت سے ٹکرانے کی کوشش ہو رہی ہے، میں نواز شریف نہیں کہ جب کیسز ہوں منت سماجت شروع کردوں، چیف جسٹس ایجنسی کے لوگوں کو حکم دیں کہ وہ اعظم سواتی کے گھر سے اتارے گئے کیمرے واپس لے کر آئیں۔

عمران خان کا مزید کہنا تھا کہ اللہ نے جب پرواز کے لئے پر دیئے تو کیوں چیونٹیوں کی طرح رینگ رہے ہو؟غلام قوم کے اپنے فیصلے نہیں ہوتے جو حکمران ہیں فیصلہ کرنے سے پہلے امریکا سے این او سی لیتے ہیں۔

pti

imran khan

PTI long march 2022

Azadi March Nov2 2022

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div