Aaj News

ہفتہ, جون 15, 2024  
08 Dhul-Hijjah 1445  

حکومت مجھے آج یا کل میں مرتضیٰ بھٹو کی طرح قتل کرانا چاہتی ہے، عمران خان

اگر یہ وارنٹ بھی لیکر آئیں تو انہیں میرے پاس آنے دیں، عمران کی کارکنوں کو ہدایت
اپ ڈیٹ 22 مارچ 2023 06:28pm
چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان۔ فوٹو — اسکرین گریب
چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان۔ فوٹو — اسکرین گریب

سابق وزیراعظم اور چیئرمین پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) عمران خان نے کہا کہ یہ ماڈل ٹاؤن کی طرح زمان پارک میں آپریشن کرکے مجھے قتل کریں گے۔

کارکنوں سے ویڈیو لنک کے ذریعے خطاب کرتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ مجھے عدالت پہنچنے میں 5 گھنٹے لگے، پولیس نے تصادم کرانے کا منصوبہ بنایا ہوا تھا، پولیس کے ساتھ نامعلوم افراد عدالت میں موجود تھی۔

حکومت نے مجھے مرتضیٰ بھٹو کی طرح قتل کرانا کا منصوبہ بنایا ہوا ہے

عمران خان نے کہا کہ یہ مجھے مرتضیٰ بھٹو کی طرح قتل کرانا چاہتے ہیں، میں وہاں سے نکلا تو آنسو گیس شیلنگ شروع ہوگئی، پولیس والوں نےبتایا کہ نامعلوم افراد وردی میں موجود تھے، آئی جی اسلام آباد منصوبے میں پوری طرح شامل تھے۔

اپنی رہائشگاہ پر حملے سے متعلق سابق وزیراعظم نے کہا کہ ہوسکتا ہے کہ آج شام میں یہ آپریشن کریں، زمان پارک کے باہرآج یا کل آپریشن کا پلان ہے، انہوں نےاسکواڈ بنایا ہے کہ یہ ہمارے کارکنوں میں شامل ہو کر پولیس اہلکاروں پر فائرنگ کریں گے، لہٰذا کارکنوں سے کہتا ہوں ہم نے تصادم میں حصہ نہیں لینا۔

اگر یہ وارنٹ بھی لیکر آئیں تو انہیں میرے پاس آنے دیں، عمران کی کارکنوں کو ہدایت

ان کا کہنا تھا کہ ماڈل ٹاؤن کی طرح زمان پارک میں آپریشن کرکے مجھے قتل کیا جائے گا، یہ ہمارے کارکنوں کو اشتعال دلانا چاہتے ہیں، اگر یہ وارنٹ بھی لیکر آئیں تو انہیں میرے پاس آنے دیں۔

ایٹمی پروگرام بند بھی ہو جائے تو انہیں کوئی فرق نہیں پڑتا

حکومت پر تنقید کرتے ہوئے پی ٹی آئی چیئرمین نے کہا کہ جتنا ہم نے آئی ایم ایف سے قرض لیا اس سے زیادہ پیسا ان کے پاس بیرون ملک پڑا ہے، ایٹمی پروگرام بند بھی ہو جائے تو ان کو کیا فرق پڑتا ہے، یہ بھکاریوں کی طرح پوری دنیا میں گھوم رہے ہیں۔

مینار پاکستان جلسے سے متعلق عمران خان کا کہنا تھا کہ میں جیل جاؤں کیا کچھ بھی ہو،آپ نے مقابلہ کرنا ہے، ہفتے کو تراویح کے بعد مینار پاکستان پر آپ سے ملاقات ہوگی، لہٰذا آپ سب نے مینار پاکستان جلسے میں شرکت کرنی ہے۔

pti

PDM

imran khan

Zaman Park Operation

Politics March 22 2023