Aaj News

ہفتہ, مئ 18, 2024  
09 Dhul-Qadah 1445  

سنگین غداری کیس میں پٹیشنرسپریم کورٹ کے وکیل کے قتل کا الزام چیئرمین پی ٹی آئی پر عائد

عبدالرزاق کے قتل کے مقدمے میں پی ٹی آئی چیئرمین کو نامزد کیا جائے گا، عطاء تارڑ
شائع 06 جون 2023 03:05pm
وزیراعظم کے معااون خصوصی عطاء اللہ تارڑ۔ فوٹو — فائل
وزیراعظم کے معااون خصوصی عطاء اللہ تارڑ۔ فوٹو — فائل

وزیراعظم کے معااون خصوصی عطاء اللہ تارڑ نے سپریم کورٹ کے وکیل عبدالرزاق کے قتل کا الزام چیئرمین پی ٹی آئی پر عائد کردیا۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے عطاء تارڑ نے کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی کے خلاف مقدمہ بلوچستان میں زیر سماعت تھا، درخواست گزار عبدالرزاق کو ٹارگٹ کلنگ کے ذریعے قتل کردیا گیا۔

انہوں نے کہا کہ عبدالرزاق شر کو 2 موٹر سائیکل سواروں نے قتل کیا، یہ ٹارگٹ کلنگ کوئی معمولی واقعہ نہیں، مقتول وکیل کے قتل کے ذمہ دار چیئرمین پی ٹی آئی ہیں، لہٰذا قتل کے مقدمے میں انہیں نامزد کیا جائے گا۔

عطا تارڑ کا کہنا تھا کہ چیئرمین تحریک انصاف کو قتل کا جواب دینا ہوگا، قتل کی شفاف تحقیقات کو یقینی بنایا جائے گا، ہم عبدالرزاق شر کے خون کو رائیگاں نہیں جانے دیں گے۔

وزیراعظم کے معاون خصوصی نے کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی کو توشہ خانہ اور دیگر کیسز میں اسٹے دیا گیا، یہ 9 مئی کے واقععات پر پردہ ڈالنے کی کوشش کر رہے ہیں لیک اب ہم انہیں اسٹے آرڈر کے پیچھے چھپنے نہیں دیں گے۔

واضح رہے کہ کوئٹہ میں ائیر پورٹ روڈ پر عالمو چوک کے قریب فائرنگ سے سپریم کورٹ کے وکیل عبدالررزاق شر جاں بحق ہوگئے، وہ چیئرمین پی ٹی آئی کے خلاف سنگین غداری کیس کے درخواست گزار تھے۔

اسلام آباد

imran khan

Ataullah Tarar

Politics June 6 2023