Aaj News

جمعہ, مارچ 01, 2024  
19 Shaban 1445  

استحکام پاکستان پارٹی نے تحریک انصاف کے انٹرا پارٹی الیکشن کو مسترد کردیا

الیکشن کمیشن کو نتائج مسترد کرتے ہوئے پارٹی کیخلاف مؤثر کارروائی کرنی چاہیئے، فردوس عاشق
شائع 02 دسمبر 2023 08:19pm
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔ فائل
فوٹو۔۔۔۔۔۔۔ فائل

استحکام پاکستان پارٹی (آئی پی پی) نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے انٹرا پارٹی انتخابات مسترد کرتے ہوئے الیکشن کمیشن سے کارروائی کا مطالبہ کردیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ایکس (ٹوئٹر) پر پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی انتخابات پر رد عمل دیتے ہوئے استحکام پاکستان پارٹی کی سیکرٹری اطلاعات ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ امید ہے الیکشن کمیشن ان انتخابات پر فوری نوٹس لیتے ہوئے انہیں کالعدم قرار دے گا۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ الیکشن کمیشن کو نتائج مسترد کرتے ہوئے پارٹی کے خلاف مؤثر کارروائی کرنی چاہیئے، مرشد کے شوہر کی جگہ اب بیرسٹر گوہر چئیرمین پی ٹی آئی کے عہدے پر تعینات ہو گئے، پراسس کے بغیر بطور چیئرمین ان کی تقرری پارٹی کے منشور اور جمہوری روایات کے برعکس ہے، پی ٹی آئی کے برائےنام انٹراپارٹی الیکشن ناقابل تسلیم ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ووٹرزاور متبادل امیدواروں کے بغیر الیکشن جمہوری اقدار سے انکار ہے، جمہوریت کا درس دینے والوں نے خود ہی جمہوریت کے تاثر کو ختم کردیا، مذکورہ انتخابات پارٹی کے آئین سے متصادم ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی انٹراپارٹی الیکشن کی آئینی وقانونی حیثیت نہیں، خواہشات کےتابع نتائج کسی طرح بھی طرح تسلیم نہیں کیے جاسکتے۔

مزید پڑھیں

ن لیگ نے چئیرمین پی ٹی آئی کا انتخاب سلیکشن قرار دے دیا

پی ٹی آئی کارکنان کا انٹراپارٹی الیکشن کے خلاف احتجاج

خیبرپختونخوا پی ٹی آئی کا انٹرا پارٹی الیکشن خفیہ مقام پر رکھنے کا فیصلہ، انتظامات مکمل

استحکام پاکستان پارٹی کی سیکرٹری اطلاعات ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے مزید کہا کہ امید ہے ای سی پی فوری نوٹس لیتے ہوئے کالعدم قرار دے گا، جمہوریت پسند پارٹی کے طور پر آئی پی پی ان نتائج کو مسترد کرتی ہے۔

اسلام آباد

Akbar S Babar

Istehkam i Pakistan Party (IPP)

firdos ashiq awan

ISTEHKAM E PAKISTAN PARTY (IPP)

pti intra party election

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div