Aaj News

جمعہ, مارچ 01, 2024  
19 Shaban 1445  

پیار اور اقرارالحسن سے تیسری شادی کے سوال پر عروسہ کا جواب

اقرار الحسن کی تیسری اہلیہ کا انٹرویو سوشل میڈیا پر وائرل
شائع 09 دسمبر 2023 03:30pm
تصویر: سوشل میڈیا
تصویر: سوشل میڈیا

اقرار الحسن کی تیسری شادی کی قیاس آرائیوں کے بعد تصدیق بھی سامنے آچکی ہے تاہم سوشل میڈیا صارفین میں یہ شادی ابھی بھی زیرِ بحث ہے۔ اینکر کو حال ہی میں اپنی پہلی اہلیہ کے ساتھ مالدیپ میں چھٹیاں مناتے دیکھا گیا، دوسری جانب عروسہ نے بھی مالدیپ سے تصاویر شیئرکیں تاہم ان تصاویر میں اقرار موجود نہیں ہیں۔

اقرار کی دوسری اہلیہ فرح کے ردِعمل کے بعد ان کی تیسری اہلیہ عروسہ کے چند پُرانے انٹرویو بھی ایک بات پھر وائرل ہیں جن میں وہ اپنے اور اقرار کے تعلقات اور پھر شادی کے حوالے سوال پر اپنا موقف بتارہی ہیں۔

اقرار الحسن ماضی میں عروسہ خان کے بھائی کی شادی میں بھی شرکت کر چکے ہیں جس میں بنایا گیا وی لاگ بھی پھر سے سوشل میڈیا پر دیکھا جارہا ہے۔

وائرل ویڈیو کلپ میں عروسہ سے سوال کیا جارہا ہے کہ اقرار الحسن کے ساتھ آپ کی تصاویر وائرل ہوئیں، کیا انہیں استاد مانتی ہیں، آئیڈیلائز کرتی ہیں یا صرف فیملی فرینڈ ہیں؟۔

جواب میں عروسہ کا کہنا ہے کہ ہم دوست ہیں، فیملی کے ساتھ بھی بہت اچھے تعلقات ہیں اور میں انہیں اپنا استاد مانتی ہوں۔ کوئی بھی ویڈیو کرنی ہوتی ہے تو پہلے ان سے ڈسکس کرتی ہوں۔

پیار سے متعلق سوال پرعروسہ کا کہنا ہے کہ ’پیار ایک بہت خوبصورت جذبہ ہے جسے مرد اورعورت سے مشروط کردیا گیا ہے۔ یہ میری زندگی میں بہت خوبصورت احساس ہے۔ میری چند دوستیں اور دوست ہیں جن کا میں بہت خیال کرتی ہوں لیکن اگر آپ پوچھ رہے کہ میں نے پیار کیا تو یہ ذاتی سوال ہے میں نہیں بتانا چاہوں گی کس سے لیکن ہاں میں نے پیار کیا ہے اور یہ ایک بہت ہی خوبصورت احساس ہے‘۔

انہوں نے مزید کہا کہ ’جس سے پیار ہوتا ہے وہ آپ کو ہرحال میں اچھا لگتا ہے‘۔

دورانِ انٹرویو عروسہ سے یہ بھی پوچھا گیا کہ سوشل میڈیا پر وائرل ہے کہ عروسہ خان اب عروسہ اقرار ہوچکی ہیں کیونکہ انہوں نے اقرار الحسن سے شادی کرلی ہے تو آپ اس کا کیا جواب دیں گی۔

@nairaabbas5

iqrar ul Hassan 3rd marriage with aroosa khan#foryoupage #fyp #nairaabbas5 #CapCut

♬ original sound - Naira Abbas

جواب میں عروسہ نے تردید یا تصدیق کے بجائے اتنا کہا کہ یہ ایک بہت ذاتی نوعیت کی بات ہے اور فی الحال تو میں اس کا کوئی جواب دینا نہیں چاہوں گی۔

واضح رہے کہ اقرار الحسن نے اپنی پہلی شادی 2006 میں نیوز اینکر قرۃ العین سے کی تھی اور دونوں کا ایک بیٹا ہے۔

اقرار الحسن نے 2012 میں فرح اقرار سے دوسری شادی کی جس کی تصدیق 5 سال بعد 2017 میں کی گئی تھی۔

Interview

lifestyle

podcast

3rd Wedding

iqrar ul hasan

Aroosa Khan

Qurat ul ain Iqrar

Farah Iqrar

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div