Aaj News

بدھ, جولائ 17, 2024  
10 Muharram 1446  

نازش جہانگیر نے شادی کی پیشکش پر حیران کن ردعمل کے حوالے سے وضاحت جاری کردی

کرکٹرز سے میرا کوئی لینا دینا نہیں،خواہ مخواہ میرے پیچھے پڑ گئے ہیں، نازش کی بیزاری
اپ ڈیٹ 24 اپريل 2024 04:45pm

اداکارہ نازش جہانگیر نے پاکستان کرکٹ ٹیم کے کپتان بابر اعظم سے متعلق اپنے بیان پر تمام قومی کرکٹرز کو اپنا ’بھائی‘ قرار دے دیا۔

ایسا اس وقت ہوا جب جہانگیر نے اپنے انسٹاگرام ہینڈل پر ایک انٹرایکٹو سیشن کے دوران کہا کہ اگر ٹاپ آرڈر بلے باز انہیں شادی کی پیشکش کرے گی تو وہ ان سے معذرت کر لیں گی۔

سوشل میڈیا پر کرکٹر کے وفادار مداحوں کے غصے کا سامنا کرنے کے بعد اداکارہ نے اپنی اسٹوری میں وضاحت کی کہ ’بابر بھائی ہم سب کے بھائی ہیں لیکن ان کے مداح دل کھول کر منفی تاثرات پھیلا رہے ہیں‘۔

انہوں نے کہا کہ مجھے کرکٹرز سے کوئی مسئلہ نہیں ہے اور نہ ہی میرا ان سےکوئی لینا دینا ہے، اس لیے اپنی منفی باتوں کو اپنے تک محدود رکھیں۔

واضح رہے کہ حالیہ تنازعہ اس وقت سامنے آیا تھا، جب چند روز قبل نازش جہانگیر نے اس بات کی تصدیق کی تھی کہ وہ شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والے کسی بھی شخص سے شادی نہیں کریں گی۔ “میں انڈسٹری کے کسی فرد سے کبھی شادی نہیں کروں گی، یہ بہت واضح ہے. اس سے بھی بہتر ہوگا اگر وہ پاکستان سے باہر کا ہو۔ میں نے اس بارے میں کبھی نہیں سوچا، لیکن یقینی طور پر، اگر مجھے آپشن دیا گیا تو میں شادی کے بعد بیرون ملک کہیں بھی بس جاؤں گی، چاہے وہ امریکہ ہو، دبئی ہو، کینیڈا ہو یا لندن بھی ہو۔

نازش جہانگیر نے سوال و جواب کے اس سیشن کے بعد اپنا آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پبلک سے پرائیوٹ کردیا ہے۔

lifestyle

Pakistani celebrity

show bizz